Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2

Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2

73.50zł
62.48zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych 59.00zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-7999-1
Ilość stron: 484
Data wydania: 02/2015 (wydanie 3)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
• współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
• elementy marketing-mix,
• główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.

Spis treści:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla studentów kierunków technicznych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing dla studentów kierunków technicznych”, kupili także:

Python i Django Programowanie aplikacji webowych, Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun, Wydawnictwo Helion
<b>Architektura oprogramowania bez tajemnic. Wykorzystaj język C++ do tworzenia wydajnych aplikacji i systemów</b>, <font color="navy">Adrian Ostrowski, Piotr Gaczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Architektura oprogramowania bez tajemnic. Wykorzystaj język C++ do tworzenia wydajnych aplikacji i systemów, Adrian Ostrowski, Piotr Gaczkowski, Wydawnictwo Helion

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać, Andrzej Krótki, Wydawnictwo Onepress

CVS bez tajemnic, Jennifer Vesperman, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 Dyskretyzacja obrazu, operacje pikslowe, morfologiczne, Wojciech S. Mokrzycki, Wydawnictwo EXIT

Kilka minionych wieków Szkice i studia z historii ustroju Polski, Stanisław Salmonowicz, Wydawnictwo Universitas

Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajniki przetrwania firmy rodzinnej Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy, Quentin J. Fleming, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2, Marek Bugdol, Wydawnictwo Difin

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami