Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

63.00zł
53.55zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych 59.00zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-7999-1
Ilość stron: 484
Data wydania: 02/2015 (wydanie 3)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
• współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
• elementy marketing-mix,
• główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.

Spis treści:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla studentów kierunków technicznych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing dla studentów kierunków technicznych”, kupili także:
<b>Lego Mindstorms Wynalazca Robotów Księga pomysłów</b>, <font color="navy">Isogawa Yoshihito</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Lego Mindstorms Wynalazca Robotów Księga pomysłów, Isogawa Yoshihito, Wydawnictwo Promise

Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta, Gail Evans, Wydawnictwo Onepress

Dawna medycyna Jej tajemnica i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

XML Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem XML CSS XHTML oraz XSLT Niebieski podręcznik, Rob Huddleston, Wydawnictwo Helion

Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Tai Chi na co dzień, Robert Parry, Wydawnictwo Septem

Organizacja i architektura systemu komputerowego Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie 3, Stallings William, Wydawnictwo WNT

Motywacja i osobowość Wydanie 2, Abraham Maslow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami