Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Obliczenia i badania diagnostyczne aparatury rozdzielczej

Obliczenia i badania diagnostyczne aparatury rozdzielczej

25.20zł
20.41zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych 59.00zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-7999-1
Ilość stron: 484
Data wydania: 02/2015 (wydanie 3)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
• współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
• elementy marketing-mix,
• główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.

Spis treści:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla studentów kierunków technicznych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing dla studentów kierunków technicznych”, kupili także:

Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe, Antoni Skoć , Eugeniusz Świtoński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie IV</b>, <font color="navy">Piotr Kacejko, Jan Machowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie IV, Piotr Kacejko, Jan Machowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania, Melissa Ford, Sadie Ford, Gabriel Ford, Wydawnictwo Helion

ASP.NET Core, Angular i Bootstrap. Kompletny przybornik front-end developera, Simone Chiaretta, Wydawnictwo Helion
<b>W słońcu Egiptu Z dziejów podróży nad Nil</b>, <font color="navy">Adam Łukaszewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
W słońcu Egiptu Z dziejów podróży nad Nil, Adam Łukaszewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi Teoria i praktyka, Tomasz Niemirowski, Wydawnictwo Petrus

Zaginiony świat Agharti Wydanie 2, Alec Maclellan, Wydawnictwo Amber
<b>Automatyczne sterowanie i regulacja. Procesy ciągłe i dyskretne</b>, <font color="navy">Eugeniusz Rosołowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Automatyczne sterowanie i regulacja. Procesy ciągłe i dyskretne, Eugeniusz Rosołowski, Wydawnictwo EXIT

Drupal 7 Od podstaw, Todd Tomlinson, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami