Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

51.45zł
39.10zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych 59.00zł 47.20zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-7999-1
Ilość stron: 484
Data wydania: 02/2015 (wydanie 3)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 47.20zł


W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
• współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
• elementy marketing-mix,
• główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.

Spis treści:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla studentów kierunków technicznych
Tytuł książki: "Marketing dla studentów kierunków technicznych"
Autor: Tony Curtis
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 47.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla studentów kierunków technicznych”, kupili także:
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
<b>Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów</b>, <font color="navy">Laurens Valk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo HELION
<b>Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni</b>, <font color="navy">Hubert Izdebski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni, Hubert Izdebski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Joomla! 2.5 Praktyczny kurs</b>, <font color="navy">Sławomir Pieszczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! 2.5 Praktyczny kurs, Sławomir Pieszczek, Wydawnictwo HELION
<b>Zatrudniaj mistrzów Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników</b>, <font color="navy">David Snyder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zatrudniaj mistrzów Sekrety poszukiwania i selekcjonowania wybitnych pracowników, David Snyder, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>ABC pewności siebie i atrakcyjności</b>, <font color="navy">Krzysztof Król, Jan Gajos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
ABC pewności siebie i atrakcyjności, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
1 x Re-Horachte Pierwsze spotkanie Tom 2
5.00zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Modelowanie organizacji procesowej

Modelowanie organizacji procesowej

34.90zł
25.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT

wtorek, 25 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami