Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Polo modele od IX 1994 do X 2001 Sam naprawiam samochód Wydanie V

Volkswagen Polo modele od IX 1994 do X 2001 Sam naprawiam samochód Wydanie V

72.00zł
61.20zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

10 przykazań propagandy, Brian Anse Patrick, Wydawnictwo Onepress

Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty, Paul Forrester, Wydawnictwo Arkady
<b>Optimum Idea pozytywnej cyberpsychologii</b>, <font color="navy">Paweł Fortuna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Optimum Idea pozytywnej cyberpsychologii, Paweł Fortuna, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom</b>, <font color="navy">Krystian Mesjasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom, Krystian Mesjasz, Wydawnictwo Sensus

Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III, Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław, Wydawnictwo Naukowe PWN

JavaScript Wzorce, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion

J2EE Wzorce projektowe Wydanie II, Deepak Alur, John Crupi, Dan Malks, Wydawnictwo Helion

Organizacje wykładnicze Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zro, Salim Ismail, Michael S. Malone, Yuri van Geest, Wydawnictwo Poltext

Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami