Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Gospodarka elektroniczna

Gospodarka elektroniczna

28.00zł
25.20zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Geografia Leksykon ucznia</b>, <font color="navy">Kiełbasiński Krzysztof</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Geografia Leksykon ucznia, Kiełbasiński Krzysztof, Wydawnictwo WNT
<b>Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać</b>, <font color="navy">Florence Scovel Shinn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać, Florence Scovel Shinn, Wydawnictwo Onepress
<b>Bądź. Holistyczne ścieżki zdrowia</b>, <font color="navy">Orina Krajewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź. Holistyczne ścieżki zdrowia, Orina Krajewska, Wydawnictwo Sensus
<b>Algebra macierzy brzegowych z zastosowaniami</b>, <font color="navy">Zbigniew Śleszyński, Michał Kolupa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Algebra macierzy brzegowych z zastosowaniami, Zbigniew Śleszyński, Michał Kolupa, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zarządzanie projektami IT w małym palcu</b>, <font color="navy">Susan Snedaker, Nels Hoenig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie projektami IT w małym palcu, Susan Snedaker, Nels Hoenig, Wydawnictwo HELION
<b>Mosty ruchome</b>, <font color="navy">Thakaa Al-Khafaji, Henryk Zobel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mosty ruchome, Thakaa Al-Khafaji, Henryk Zobel, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Organizacja spotkań biznesowych</b>, <font color="navy">Thomas Wieke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Organizacja spotkań biznesowych, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress
<b>Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin
<b>Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży</b>, <font color="navy">Luanne Seymour Cohen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży, Luanne Seymour Cohen, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy Almanach

Algorytmy Almanach

59.00zł
43.07zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT

środa, 20 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami