Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Węzły drogowe i autostradowe

Węzły drogowe i autostradowe

72.45zł
61.58zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Inteligencja praktyczna Sztuka i nauka zdrowego rozsądku, Karl Albrecht, Wydawnictwo Onepress

Sun Tzu pod Gettysburgiem Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej, Bevin Alexander, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

5+ (plus) Życie obfite w Szczęście, Humor, Pomoc, Nadzieję oraz Zdrowie, Edward de Bono, Wydawnictwo Onepress
<b>Matura z informatyki. Zbiór zadań</b>, <font color="navy">Przemysław Głowacz, Waldemar Walczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matura z informatyki. Zbiór zadań, Przemysław Głowacz, Waldemar Walczak, Wydawnictwo Helion

Sekrety szpiegów. Techniki, które pomogą Ci zachować czujność i przetrwać w sytuacji zagrożenia, Jason Hanson, Wydawnictwo Editio

Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu, Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes, Wydawnictwo Onepress

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Polskie motocykle 1946-1985, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami