Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka

Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka

89.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Fizjologia roślin Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizjologia roślin Wydanie IV, Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

HTML5 Nieoficjalny podręcznik Wydanie II, Matthew MacDonald, Wydawnictwo Helion

Diagnoza organizacji Pierwszy krok do uzdrowienia firmy, Przemysław Hensel, Wydawnictwo Onepress

Matematyka dla programistów JavaScript, Jacek Piechota, Wydawnictwo Helion

Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi, Adam Szpindor, Wydawnictwo Arkady

Informatyka Europejczyka iPodręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych, Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo Helion

Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole, Alfred S. Posamentier , Robert Geretschlage, Wydawnictwo Prószyński

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress

Laboratorium w szufladzie Chemia, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami