Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy procesów spalania

Podstawy procesów spalania

40.95zł
31.12zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych</b>, <font color="navy">Kazimierz Wiatr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo WNT
<b>Modelowanie procesów odprowadzania do Bałtyku związków biogennych Na przykładzie azotu i fosforu ogólnego</b>, <font color="navy">Mieczysław S. Ostojski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie procesów odprowadzania do Bałtyku związków biogennych Na przykładzie azotu i fosforu ogólnego, Mieczysław S. Ostojski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych</b>, <font color="navy">Marek Gruszczyński , Damian Przekop</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych, Marek Gruszczyński , Damian Przekop, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>SUKCES… i co dalej?</b>, <font color="navy">Marshall Goldsmith, Mark Reiter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
SUKCES… i co dalej?, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress
<b>Myśleć jak Leonardo da Vinci</b>, <font color="navy">Michael Gelb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Myśleć jak Leonardo da Vinci, Michael Gelb, Wydawnictwo Rebis
<b>Adobe Illustrator Projekty z klasą</b>, <font color="navy">Robin Williams, John Tollett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator Projekty z klasą, Robin Williams, John Tollett, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 PL Kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia, David duChemin, Wydawnictwo HELION
<b>Redagowanie tekstów</b>, <font color="navy">Jo Billingham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Redagowanie tekstów, Jo Billingham, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt + CD

Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt + CD

49.90zł
37.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

piątek, 24 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami