Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna

Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna

98.70zł
79.95zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Niebo Album, Robert Gendler, Wydawnictwo Carta Blanca

Adobe AIR dla programistów JavaScript Leksykon kieszonkowy, Mike Chambers, Daniel Dura, Kevin Hoyt, Dragos Georgita, Wydawnictwo Helion

Termodynamika procesowa, Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz, Wydawnictwo WNT

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji, Chris McChesney, Sean Covey, Jim Huling, Wydawnictwo Onepress
<b>Projektowanie zielonych przestrzeni publicznych</b>, <font color="navy">Monika Trojanowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie zielonych przestrzeni publicznych, Monika Trojanowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teoria sygnałów Wstęp wydanie II, Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma, Wydawnictwo Helion

Napoleon Hill. 52 lekcje życia, Napoleon Hill, Judith Williamson, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie stron WWW w praktyce Wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

ArchiCAD 16 PL, Detlef Ridder, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami