Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003

Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003

66.15zł
56.23zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Infrastruktura jako kod Dynamiczne systemy w epoce chmury</b>, <font color="navy">Morris Kief</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Infrastruktura jako kod Dynamiczne systemy w epoce chmury, Morris Kief, Wydawnictwo Promise
<b>C++20. Laboratorium</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++20. Laboratorium, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo Helion

Prawa ludzkiej natury, Robert Greene, Wydawnictwo Sensus

Teoria i algorytmy sterowania Wydanie 2, Zdzisław Bubnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka</b>, <font color="navy">Joel L. Schiff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka, Joel L. Schiff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 10 PL. Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Psychologia poznawcza Wydanie nowe, Edward Nęcka , Jarosław Orzechowski , Błażej Szymura , Szymon Wichary, Wydawnictwo Naukowe PWN

Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA

Mac OS X Leopard 205 lekcji ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami