Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Klimatyczna katastrofa

Klimatyczna katastrofa

42.00zł
33.60zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Matematyka dla grafików komputerowych, Zofia Matusiewicz, Wydawnictwo WSIiZ

Siła lidera Jak efektywnie zarządzać Doświadczenia z polskiego rynku, Agnieszka Kozak, Agnieszka Sowińska-Wróbel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podróże do życia po śmierci, Bruce Moen, Wydawnictwo GALAKTYKA

Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

Naprawa pralek automatycznych, Robert Sądowski, Wydawnictwo WKiŁ

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Historia naszej świadomości Jak po czterech miliardach lat ewolucji powstał świadomy mózg</b>, <font color="navy">Joseph LeDoux</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Historia naszej świadomości Jak po czterech miliardach lat ewolucji powstał świadomy mózg, Joseph LeDoux, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Budownictwo z technologią Tom 2, Krzysztof Łącki, Jarosław Zygmunt Mirski, Wydawnictwo WSiP

Mieszkać pięknie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Muza

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami