Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie III

Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie III

44.70zł
38.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Joomla! ćwiczenia, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Notacja modelowania procesów biznesowych podstawy Business Process Modeling Notation BPMN, Marek Piotrowski, Wydawnictwo BTC

Logistyka w bezpieczeństwie Wydanie 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Kwalifikacja E.13. Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, Barbara Halska, Paweł Bensel, Wydawnictwo Helion

Modelowanie sylwetki Atlas ćwiczeń dla kobiet, Frederic Delavier, Wydawnictwo PZWL

Budownictwo z technologią Tom 1, Krzysztof Tauszyński, Wydawnictwo WSiP

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu, Jack Gernsheimer, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę, Piotr Puczyński, Wydawnictwo Onepress

Jak to działa Odkrywanie kosmosu, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami