Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Active Directory Windows Server 2008 Resource kit

Active Directory Windows Server 2008 Resource kit

135.45zł
101.59zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską</b>, <font color="navy">Krystyna Wojcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską, Krystyna Wojcik, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Murarstwo i tynkarstwo Roboty murarskie</b>, <font color="navy">Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Murarstwo i tynkarstwo Roboty murarskie, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP
<b>Dziecko w sieci</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Alicja Krupińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dziecko w sieci, Bartosz Danowski, Alicja Krupińska, Wydawnictwo HELION
<b>Jakość w badaniach jakościowych</b>, <font color="navy">Uwe Flick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jakość w badaniach jakościowych, Uwe Flick, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak leczyć kaca czyli syndrom dnia poprzedniego</b>, <font color="navy">Katarzyna Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak leczyć kaca czyli syndrom dnia poprzedniego, Katarzyna Wrotek, Wydawnictwo Onepress
<b>Więcej niż bodybuilding 2 Najważniejsze pytania o ćwiczenia na grupy mięśni</b>, <font color="navy">Pavel Tsatsouline</font>, <font color="green"> Wydawnictwo JK</font>
Więcej niż bodybuilding 2 Najważniejsze pytania o ćwiczenia na grupy mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo JK
<b>Komputer z Windows Vista samouczek komputerowy za dychę</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Komputer z Windows Vista samouczek komputerowy za dychę, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III</b>, <font color="navy">Dan Cederholm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III, Dan Cederholm, Wydawnictwo HELION
<b>Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji</b>, <font color="navy">Jaroslaw Krochmalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji, Jaroslaw Krochmalski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3

Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami