Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1

Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1

59.00zł
43.66zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Jedno łóżko, dwa śpiochy. Jak razem spać i się wyspać</b>, <font color="navy">Gerhard Klösch, John Dittami, Josef Zeitlhofer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jedno łóżko, dwa śpiochy. Jak razem spać i się wyspać, Gerhard Klösch, John Dittami, Josef Zeitlhofer, Wydawnictwo Onepress
<b>Tablice informatyczne MS Windows Server 2008</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne MS Windows Server 2008, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Komunikacja wizualna</b>, <font color="navy">Bo Bergström</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Komunikacja wizualna, Bo Bergström, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Android Receptury</b>, <font color="navy">Ian F. Darwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Receptury, Ian F. Darwin, Wydawnictwo HELION
<b>Lampa błyskowa bez tajemnic</b>, <font color="navy">Bryan Peterson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Lampa błyskowa bez tajemnic, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Belki Siły wewnętrzne i linia ugięcia Przykłady obliczeń</b>, <font color="navy">Sławomir Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Belki Siły wewnętrzne i linia ugięcia Przykłady obliczeń, Sławomir Kowalski, Wydawnictwo Poligraf
<b>Skarby kartografii</b>, <font color="navy">Jan A. Wendt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Skarby kartografii, Jan A. Wendt, Wydawnictwo Arkady
<b>Siła grupy Wykorzystaj wsparcie otoczenia i odnieś sukces</b>, <font color="navy">Joe Vitale, Bill Hibbler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła grupy Wykorzystaj wsparcie otoczenia i odnieś sukces, Joe Vitale, Bill Hibbler, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych</b>, <font color="navy">Wayne L. Winston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych, Wayne L. Winston, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia The Manga Guide

Biochemia The Manga Guide

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami