Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Nie daj sobie wejść na głowę. Jak pozostać sobą w kulturze zapier**lu</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nie daj sobie wejść na głowę. Jak pozostać sobą w kulturze zapier**lu, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Onepress

Flash i PHP Tworzenie systemu e-commerce, Łukasz Piecuch, Wydawnictwo Helion

Słownik techniczny hiszpańsko-polski, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo WNT

Wbiec na szczyt, Arthur Lydiard, Wydawnictwo Septem

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów, Cole Nussbaumer Knaflic, Wydawnictwo Onepress

Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań, Bartłomiej Zieliński, Wydawnictwo Helion
<b>Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji</b>, <font color="navy">Dale Carnegie & Associates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji, Dale Carnegie & Associates, Wydawnictwo Sensus

Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi, Bożena Biernot, Dorota Augustyniak-Madejska, Wydawnictwo Sensus

Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności, Stanisław M. Szukalski, Monika Wodnicka, Wydawnictwo Difin

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami