Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rozpływ energii akustycznych źródeł rzeczywistych

Rozpływ energii akustycznych źródeł rzeczywistych

79.00zł
63.99zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>#wspinaczka. Podręcznik dla początkujących i średnio zaawansowanych</b>, <font color="navy">Marcin "Yeti" Tomaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
#wspinaczka. Podręcznik dla początkujących i średnio zaawansowanych, Marcin "Yeti" Tomaszewski, Wydawnictwo Bezdroża

PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Luke Welling , Laura Thomson, Wydawnictwo Helion

Pieniądz elektroniczny pieniądz przyszłości Analiza ekonomiczno - prawna, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU

Zapytaj mamę! Przyspieszony kurs samodzielności, Bernhard Finkbeiner, Hans-Jörg Brekle, Wydawnictwo Onepress

Nowa ekonomia Systemy złożone i homo compositus, Aleksander Jakimowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Moodle Ćwiczenia praktyczne, Michał Susfał, Wydawnictwo Helion

Twój drugi mózg Komunikacja umysł - jelita, Emeran Mayer, Wydawnictwo Feeria

MATLAB i podstawy telekomunikacji, Jacek Izydorczyk i inni, Wydawnictwo Helion

Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych, Kazimierz Wójs, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami