Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Procesory DSP w przykładach

Procesory DSP w przykładach

89.00zł
71.20zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa</b>, <font color="navy">Ewa Stefaniak-Piasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa, Ewa Stefaniak-Piasek, Wydawnictwo WSiP
<b>Visual Basic 2005 Wprowadzenie do programowania w .NET</b>, <font color="navy">Matthew MacDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic 2005 Wprowadzenie do programowania w .NET, Matthew MacDonald, Wydawnictwo HELION
<b>Kabała pieniędzy Żydowska filozofia bogacenia się</b>, <font color="navy">Rabbi Nilton Bonder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kabała pieniędzy Żydowska filozofia bogacenia się, Rabbi Nilton Bonder, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizykochemia gazów i cieczy</b>, <font color="navy">H. Buchowski, W. Ufnalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Fizykochemia gazów i cieczy, H. Buchowski, W. Ufnalski, Wydawnictwo WNT
<b>Konsolidacja sprawozdań finansowych Rozliczanie połączeń w świetle MSSF/MSR</b>, <font color="navy">Wojciech Więcław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Konsolidacja sprawozdań finansowych Rozliczanie połączeń w świetle MSSF/MSR, Wojciech Więcław, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Elastyczność tłokowych silników spalinowych</b>, <font color="navy">Mysłowski Janusz, Kołtun Józef</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elastyczność tłokowych silników spalinowych, Mysłowski Janusz, Kołtun Józef, Wydawnictwo WNT
<b>Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach</b>, <font color="navy">Jeremy Kubica</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach, Jeremy Kubica, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy fizyki statystycznej</b>, <font color="navy">Kerson Huang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy fizyki statystycznej, Kerson Huang, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Ekonometria
Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

39.90zł
29.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami