Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich

Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich

34.90zł
25.83zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł 28.56zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Tytuł książki: "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II"
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł 28.56zł
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:
<b>Moc pewności siebie Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia</b>, <font color="navy">Tim Sanders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Moc pewności siebie Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia, Tim Sanders, Wydawnictwo Sensus
<b>50 teorii psychologii, które powinieneś znać</b>, <font color="navy">Adrian Furnham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
50 teorii psychologii, które powinieneś znać, Adrian Furnham, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Amunicja karabinowa</b>, <font color="navy">Tadeusz Łukaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Napoleon V</font>
Amunicja karabinowa, Tadeusz Łukaszewski, Wydawnictwo Napoleon V
<b>Dysponowanie wspólnymi zasobami</b>, <font color="navy">Elinor Ostrom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Dysponowanie wspólnymi zasobami, Elinor Ostrom, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Real World Camera Raw i Photoshop CS3/CS3 PL Efektywna obróbka cyfrowych zdjęć</b>, <font color="navy">Bruce Fraser, Jeff Schewe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Real World Camera Raw i Photoshop CS3/CS3 PL Efektywna obróbka cyfrowych zdjęć, Bruce Fraser, Jeff Schewe, Wydawnictwo HELION
<b>Pamięć Trening interaktywny</b>, <font color="navy">Marek Szurawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Pamięć Trening interaktywny, Marek Szurawski, Wydawnictwo AHA
<b>Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa</b>, <font color="navy">Ewa Stefaniak-Piasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa, Ewa Stefaniak-Piasek, Wydawnictwo WSiP
<b>Układy cyfrowe wiedzieć więcej</b>, <font color="navy">Barry Wilkinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Układy cyfrowe wiedzieć więcej, Barry Wilkinson, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym</b>, <font color="navy">Stanley R. Pliska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym, Stanley R. Pliska, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

54.00zł
40.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami