Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

39.99zł
31.99zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Siła stresu. Jak stresować się mądrze i z pożytkiem dla siebie, Kelly McGonigal Ph.D., Wydawnictwo Sensus

Zasady rachunkowości zarządczej, Andrzej Piosik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie gier część II DirectX, Paweł Pięciak, Wydawnictwo NAKOM
<b>Komputerowa edycja dokumentów dla średnio zaawansowanych</b>, <font color="navy">Andrzej Jacek Blikle, Jarosław Deminet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Komputerowa edycja dokumentów dla średnio zaawansowanych, Andrzej Jacek Blikle, Jarosław Deminet, Wydawnictwo Helion

Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0, Bill Wagner, Wydawnictwo Promise
<b>Informatyka w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik. Wydanie II</b>, <font color="navy">Darren R. Hayes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Informatyka w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik. Wydanie II, Darren R. Hayes, Wydawnictwo Helion

Optymalizacja systemu Windows, Joli Ballew, Jeff Duntemann, Wydawnictwo Helion

WordPress 5 dla początkujących, Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński, Wydawnictwo Helion

Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych, Adam Wojciechowski, Wydawnictwo EXIT

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami