Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku

Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku

79.80zł
67.83zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II 34.00zł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II”, kupili także:

Wzmacniacze operacyjne Teoria i praktyka, Bruce Carter, Ron Mancini, Wydawnictwo BTC

Informatyka nie tylko dla uczniów Podręcznik dla gimnazjum, Edward Krawczyński, Maria Wilk, Zbigniew Talaga, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości</b>, <font color="navy">Kinga Sroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości, Kinga Sroka, Wydawnictwo Onepress

Matematyka a fizyka, Krzysztof Maurin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Smary plastyczne, Ryszard Czarny, Wydawnictwo Naukowe PWN

Doskonalenie przedsiębiorstw Kryzys drogą do sukcesu, Maciej Kulig, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geniusz techniki bogów, David Hatcher Childress, Wydawnictwo Amber

Implementacja systemów baz danych, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo WNT

Księgowość dla nieksięgowych Wydanie VI, Graham Mott, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami