Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Marketing dla inżynierów 59.90zł 49.12zł
Marketing dla inżynierów

Tytuł: Marketing dla inżynierów
Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
ISBN: 978-83-208-1999-1
Ilość stron: 296
Data wydania: 01/2012
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł


Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.

Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
• genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
• partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
• aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
• stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
• przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota marketingu i jego zakres, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
1.1. Geneza marketingu
1.2. Cele i funkcje marketingu
1.3. Miejsce marketingu w strukturze współczesnego przedsiębiorstwa
1.4. Marketing a inne obszary rynkowej aktywności współczesnego przedsiębiorstwa
1.5. Marketing-mix i jego elementy
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 2. Otoczenie rynkowe współczesnego przedsiębiorstwa, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
2.1. Istota otoczenia rynkowego współczesnego przedsiębiorstwa
2.2. Otoczenie bliższe i jego podmioty
2.3. Otoczenie dalsze i jego podmioty
2.4. Rola marketingu w kształtowaniu relacji z podmiotami otoczenia rynkowego
2.4.1. Istota marketingu relacyjnego
2.4.2. Komponenty marketingu relacyjnego
2.4.3. Budowanie przez przedsiębiorstwo relacji z innymi podmiotami rynku
2.4.3.1. Współpraca z nabywcami
2.4.3.2. Współpraca z dostawcami
2.4.3.3. Współpraca z pozostałymi podmiotami rynku
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 3. Marketing w ujęciu instrumentalnym, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
3.1. Kształtowanie polityki produktowej
3.1.1. Struktura asortymentowa i jej wymiary
3.1.2. Marketingowe atrybuty produktu
3.1.2.1. Marka
3.1.2.2. Opakowanie
3.1.2.3. Kolorystyka
3.1.3. Cykl życia produktu na rynku
3.2. Kształtowanie polityki cenowej
3.2.1. Strategie cenowe
3.2.2. Różnicowanie cen
3.3. Kształtowanie polityki promocyjnej
3.3.1. Narzędzia promocyjne
3.3.2. Promocja jako forma komunikowania się z podmiotami rynku
3.4. Kształtowanie polityki dystrybucyjnej
3.4.1. Fizyczny przepływ produktów
3.4.2. Kanały dystrybucji
3.4.3. Poziom obsługi klienta i atmosfera handlowa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 4. Marketing dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych, dr inż. Katarzyna Hys
4.1. Środowisko marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.1. Istota rynków dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.2. Czynniki kształtujące zachowania na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.3. Różnice w transakcjach kupna-sprzedaży
4.2. Pojęcie marketingu na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.1. Charakterystyka marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.2. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr produkcyjnych
4.2.3. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr konsumpcyjnych
4.3. Zastosowanie wybranych narzędzi marketingu-mix na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.3.1. Promocja
4.3.2. Reklama
4.3.3. Sprzedaż osobista
4.3.4. Public relations
4.3.5. Aktywizacja sprzedaży
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 5. Zachowania rynkowe nabywców finalnych, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
5.1. Postawy a zachowania rynkowe nabywców
5.2. Determinanty zachowań rynkowych nabywców
5.2.1. Czynniki wewnętrzne
5.2.2. Czynniki zewnętrzne
5.3. Zachowania rynkowe nabywców jako proces decyzyjny
5.4. Etapy decyzyjnego procesu zakupu
5.4.1. Uświadomienie potrzeby
5.4.2. Identyfikacja sposobów zaspokojenia potrzeby
5.4.3. Ocena zidentyfikowanych alternatyw
5.4.4. Podjęcie ostatecznej decyzji i jej skutki marketingowe
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 6. Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
6.1. System informacyjny w procesie zarządzania organizacją
6.1.1. Elementy marketingowego systemu informacyjnego
6.1.2. Marketingowy system informacyjny w procesie podejmowania decyzji rynkowych
6.2. Badania marketingowe
6.2.1. Rodzaje badań marketingowych
6.2.2. Etapy projektowania badania marketingowego
6.2.3. Metody doboru próby do badań
6.2.4. Liczebność próby badawczej
6.2.5. Metody, formy i źródła gromadzenia informacji marketingowej
6.2.6. Metody analizy danych i interpretacji wyników
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 7. Segmentacja rynku i pozycjonowanie oferty rynkowej, dr inż. Katarzyna Hys
7.1. Definiowanie rynku a segmentacja rynku
7.1.1. Wymiary segmentacji rynku
7.1.2. Kryteria segmentacji rynku
7.1.3. Koncepcje segmentacji rynku
7.1.4. Segmentacja rynków międzynarodowych
7.1.5. Segmentacja wieloczynnikowa
7.2. Projektowanie oferty rynkowej
7.2.1. Kryteria oceny segmentów rynku
7.2.2. Pozycjonowanie oferty rynkowej
7.3. Wybrane metody analizy portfelowej a ocena sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
7.3.1. Analiza portfelowa — macierz BCG
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 8. Zarządzanie marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
8.1. Etapy zarządzania marketingowego
8.1.1. Planowanie marketingowe
8.1.2. Organizowanie i kontrolowanie działalności marketingowej
8.2. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 9. Marketing i konkurencja w nowej gospodarce, dr inż. Adam Dzidowski
9.1. Trendy i uwarunkowania rozwoju marketingu w nowej gospodarce
9.1.1. Pojęcie i charakterystyka nowej gospodarki
9.1.2. Paradygmaty nowego ładu gospodarczego
9.1.3. Internacjonalizacja i globalizacja
9.1.4. Globalizacja przedsiębiorstwa
9.1.5. Organizacje wirtualne w gospodarce globalnej
9.2. Globalna konkurencja
9.2.1. Globalni nabywcy i ich strategie
9.2.2. Globalni sprzedawcy i ich strategie
9.2.3. Globalni producenci i ich strategie
9.2.4. Konkurencja i współpraca w sieci — fuzje, przejęcia, alianse strategiczne
9.3. Marketing w nowej gospodarce
9.3.1. Nowoczesne formy i narzędzia komunikacji marketingowej
9.3.2. Strategie marketingowe dóbr i usług na rynkach globalnych
9.3.3. Narzędzia marketingowe w warunkach globalizacji
9.3.4. Marketing partnerski

Marketing dla inżynierów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów"
Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów”, kupili także:
<b>Systemy radiokomunikacji ruchomej Wydanie III</b>, <font color="navy">Krzysztof Wesołowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Systemy radiokomunikacji ruchomej Wydanie III, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services Krok po kroku</b>, <font color="navy">Scott Cameron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services Krok po kroku, Scott Cameron, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>60-sekundowy lider Wszystko co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach</b>, <font color="navy">Phil Dourado</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
60-sekundowy lider Wszystko co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach, Phil Dourado, Wydawnictwo APN Promise
<b>Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu</b>, <font color="navy">Howard Rheingold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu, Howard Rheingold, Wydawnictwo WNT
<b>Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich</b>, <font color="navy">Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress
<b>Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB</b>, <font color="navy">Adrian Nocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB, Adrian Nocoń, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowa kwestia miejska</b>, <font color="navy">Andy Merrifield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowa kwestia miejska, Andy Merrifield, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej</b>, <font color="navy">Matthew J. DeLuca, Nanette DeLuca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej, Matthew J. DeLuca, Nanette DeLuca, Wydawnictwo APN Promise
<b>Rachunek kosztów dla inżynierów</b>, <font color="navy">Józef Matuszek, Zofia Krokosz-Krynke, Mariusz Kołosowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunek kosztów dla inżynierów, Józef Matuszek, Zofia Krokosz-Krynke, Mariusz Kołosowski, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne Wydanie 9 zmienione

Instalacje elektryczne Wydanie 9 zmienione

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami