Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows 10 Krok po kroku

Windows 10 Krok po kroku

98.70zł
78.96zł
Marketing dla inżynierów 59.90zł 49.12zł
Marketing dla inżynierów

Tytuł: Marketing dla inżynierów
Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
ISBN: 978-83-208-1999-1
Ilość stron: 296
Data wydania: 01/2012
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł


Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.

Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
• genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
• partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
• aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
• stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
• przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota marketingu i jego zakres, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
1.1. Geneza marketingu
1.2. Cele i funkcje marketingu
1.3. Miejsce marketingu w strukturze współczesnego przedsiębiorstwa
1.4. Marketing a inne obszary rynkowej aktywności współczesnego przedsiębiorstwa
1.5. Marketing-mix i jego elementy
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 2. Otoczenie rynkowe współczesnego przedsiębiorstwa, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
2.1. Istota otoczenia rynkowego współczesnego przedsiębiorstwa
2.2. Otoczenie bliższe i jego podmioty
2.3. Otoczenie dalsze i jego podmioty
2.4. Rola marketingu w kształtowaniu relacji z podmiotami otoczenia rynkowego
2.4.1. Istota marketingu relacyjnego
2.4.2. Komponenty marketingu relacyjnego
2.4.3. Budowanie przez przedsiębiorstwo relacji z innymi podmiotami rynku
2.4.3.1. Współpraca z nabywcami
2.4.3.2. Współpraca z dostawcami
2.4.3.3. Współpraca z pozostałymi podmiotami rynku
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 3. Marketing w ujęciu instrumentalnym, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
3.1. Kształtowanie polityki produktowej
3.1.1. Struktura asortymentowa i jej wymiary
3.1.2. Marketingowe atrybuty produktu
3.1.2.1. Marka
3.1.2.2. Opakowanie
3.1.2.3. Kolorystyka
3.1.3. Cykl życia produktu na rynku
3.2. Kształtowanie polityki cenowej
3.2.1. Strategie cenowe
3.2.2. Różnicowanie cen
3.3. Kształtowanie polityki promocyjnej
3.3.1. Narzędzia promocyjne
3.3.2. Promocja jako forma komunikowania się z podmiotami rynku
3.4. Kształtowanie polityki dystrybucyjnej
3.4.1. Fizyczny przepływ produktów
3.4.2. Kanały dystrybucji
3.4.3. Poziom obsługi klienta i atmosfera handlowa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 4. Marketing dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych, dr inż. Katarzyna Hys
4.1. Środowisko marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.1. Istota rynków dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.2. Czynniki kształtujące zachowania na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.3. Różnice w transakcjach kupna-sprzedaży
4.2. Pojęcie marketingu na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.1. Charakterystyka marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.2. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr produkcyjnych
4.2.3. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr konsumpcyjnych
4.3. Zastosowanie wybranych narzędzi marketingu-mix na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.3.1. Promocja
4.3.2. Reklama
4.3.3. Sprzedaż osobista
4.3.4. Public relations
4.3.5. Aktywizacja sprzedaży
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 5. Zachowania rynkowe nabywców finalnych, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
5.1. Postawy a zachowania rynkowe nabywców
5.2. Determinanty zachowań rynkowych nabywców
5.2.1. Czynniki wewnętrzne
5.2.2. Czynniki zewnętrzne
5.3. Zachowania rynkowe nabywców jako proces decyzyjny
5.4. Etapy decyzyjnego procesu zakupu
5.4.1. Uświadomienie potrzeby
5.4.2. Identyfikacja sposobów zaspokojenia potrzeby
5.4.3. Ocena zidentyfikowanych alternatyw
5.4.4. Podjęcie ostatecznej decyzji i jej skutki marketingowe
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 6. Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
6.1. System informacyjny w procesie zarządzania organizacją
6.1.1. Elementy marketingowego systemu informacyjnego
6.1.2. Marketingowy system informacyjny w procesie podejmowania decyzji rynkowych
6.2. Badania marketingowe
6.2.1. Rodzaje badań marketingowych
6.2.2. Etapy projektowania badania marketingowego
6.2.3. Metody doboru próby do badań
6.2.4. Liczebność próby badawczej
6.2.5. Metody, formy i źródła gromadzenia informacji marketingowej
6.2.6. Metody analizy danych i interpretacji wyników
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 7. Segmentacja rynku i pozycjonowanie oferty rynkowej, dr inż. Katarzyna Hys
7.1. Definiowanie rynku a segmentacja rynku
7.1.1. Wymiary segmentacji rynku
7.1.2. Kryteria segmentacji rynku
7.1.3. Koncepcje segmentacji rynku
7.1.4. Segmentacja rynków międzynarodowych
7.1.5. Segmentacja wieloczynnikowa
7.2. Projektowanie oferty rynkowej
7.2.1. Kryteria oceny segmentów rynku
7.2.2. Pozycjonowanie oferty rynkowej
7.3. Wybrane metody analizy portfelowej a ocena sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
7.3.1. Analiza portfelowa — macierz BCG
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 8. Zarządzanie marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
8.1. Etapy zarządzania marketingowego
8.1.1. Planowanie marketingowe
8.1.2. Organizowanie i kontrolowanie działalności marketingowej
8.2. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 9. Marketing i konkurencja w nowej gospodarce, dr inż. Adam Dzidowski
9.1. Trendy i uwarunkowania rozwoju marketingu w nowej gospodarce
9.1.1. Pojęcie i charakterystyka nowej gospodarki
9.1.2. Paradygmaty nowego ładu gospodarczego
9.1.3. Internacjonalizacja i globalizacja
9.1.4. Globalizacja przedsiębiorstwa
9.1.5. Organizacje wirtualne w gospodarce globalnej
9.2. Globalna konkurencja
9.2.1. Globalni nabywcy i ich strategie
9.2.2. Globalni sprzedawcy i ich strategie
9.2.3. Globalni producenci i ich strategie
9.2.4. Konkurencja i współpraca w sieci — fuzje, przejęcia, alianse strategiczne
9.3. Marketing w nowej gospodarce
9.3.1. Nowoczesne formy i narzędzia komunikacji marketingowej
9.3.2. Strategie marketingowe dóbr i usług na rynkach globalnych
9.3.3. Narzędzia marketingowe w warunkach globalizacji
9.3.4. Marketing partnerski

Marketing dla inżynierów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów"
Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów”, kupili także:
<b>Tablice matematyczne fizyczne chemiczne</b>, <font color="navy">Tomasz Szymczyk, Stanisław Rabiej, Anna Pielesz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Tablice matematyczne fizyczne chemiczne, Tomasz Szymczyk, Stanisław Rabiej, Anna Pielesz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MIS Systemy informatyczne zarządzania</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
MIS Systemy informatyczne zarządzania, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PLACET
<b>Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy</b>, <font color="navy">Michael Bennett, Sarah Bennett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy, Michael Bennett, Sarah Bennett, Wydawnictwo Sensus
<b>Przestań się przejadać Jak zerwać z jedzeniem emocjonalnym w miesiąc</b>, <font color="navy">Jane McCartney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Przestań się przejadać Jak zerwać z jedzeniem emocjonalnym w miesiąc, Jane McCartney, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Popularne usługi internetowe</b>, <font color="navy">Aleksander Bremer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Popularne usługi internetowe, Aleksander Bremer, Wydawnictwo Videograf
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 4 + CD</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 4 + CD, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bitcoin Złoto XXI wieku</b>, <font color="navy">Karol Kopańko,Mateusz Kozłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bitcoin Złoto XXI wieku, Karol Kopańko,Mateusz Kozłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Mistrz podrywu. Sztuka uwodzenia słowami</b>, <font color="navy">Marcin "Adept" Szabelsk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mistrz podrywu. Sztuka uwodzenia słowami, Marcin "Adept" Szabelsk, Wydawnictwo Sensus
<b>Tworzenie relacyjnych baz danych z zastosowaniem MS Access</b>, <font color="navy">Grażyna Szkatuła, Anna Pogorzelec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSISiZ</font>
Tworzenie relacyjnych baz danych z zastosowaniem MS Access, Grażyna Szkatuła, Anna Pogorzelec, Wydawnictwo WSISiZ
 Koszyk
1 x Re-Horachte Pierwsze spotkanie Tom 2
5.00zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

wtorek, 25 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami