Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów naukowców i technologów”, kupili także:

Mózg wzrokowy w działaniu, David A. Milner, Melvyn A. Goodale, Wydawnictwo Naukowe PWN

Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R, Marek Walesiak, Eugeniusz Gatnar, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dynamiczne Aikido, Gozo Shioda, Wydawnictwo Diamond Books

Work- life balance. Jak znaleźć równowagę w duchu kaizen, Aneta Wątor, Wydawnictwo Onepress

Orzeł czy reszka?, Hugo Steinhaus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce</b>, <font color="navy">Monika Reszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce, Monika Reszko, Wydawnictwo Onepress

CATIA v5 Modelowanie i analiza układów kinematycznych, Marek Wyleżoł, Wydawnictwo Helion

Wysokoefektywne metody oczyszczania wody, Anna M. Anielak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>O tym, co ważne. Jak radzić sobie z przeciwnościami i żyć spełnionym życiem</b>, <font color="navy">Joshua Becker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
O tym, co ważne. Jak radzić sobie z przeciwnościami i żyć spełnionym życiem, Joshua Becker, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami