Tytuł: | Marketing dla inżynierów naukowców i technologów | Autor: | Tony Curtis | ISBN: | 978-83-264-1184-7 | Ilość stron: | 484 | Data wydania: | 03/2011 | Format: | 17.0x24.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 79.00zł |
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing
To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.
Rozdziały:
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy? Rozdział 2. System marketingowy Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe
Część druga. Narzędzia marketingowe Rozdział 4. Produkt Rozdział 5. Cena Rozdział 6. Strategia dystrybucji Rozdział 7. Promocja Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces
Część trzecia. Niezbędne umiejętności Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi Rozdział 10. Marketing a finanse Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi Rozdział 12. Zarządzanie projektami Rozdział 13. Konsulting
Część czwarta. Synteza Rozdział 14. Rozwój nowych produktów Rozdział 15. Jakość rynkowa Rozdział 16. Plan marketingowy
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów --- Pozycja niedostępna.---
|