Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy sieci komputerowych

Podstawy sieci komputerowych

61.95zł
46.46zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł 67.15zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów"
Autor: Tony Curtis
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów naukowców i technologów”, kupili także:
<b>Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie</b>, <font color="navy">Tadeusz Gospodarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie, Tadeusz Gospodarek, Wydawnictwo Onepress
<b>Zbuduj swój dream team Relacje z pracownikami</b>, <font color="navy">Grzegorz Szczerba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zbuduj swój dream team Relacje z pracownikami, Grzegorz Szczerba, Wydawnictwo Onepress
<b>Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa</b>, <font color="navy">Grażyna Szpor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa, Grażyna Szpor, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Optymalizacja decyzji logistycznych</b>, <font color="navy">Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Optymalizacja decyzji logistycznych, Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Wydawnictwo Difin
<b>Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków</b>, <font color="navy">Agata Danowska , Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Nowe metody programowania Tom 1</b>, <font color="navy">Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Nowe metody programowania Tom 1, Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Java Programowanie praktyczne od podstaw</b>, <font color="navy">Krzysztof Barteczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Java Programowanie praktyczne od podstaw, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inteligentne budynki Nowe możliwości działania</b>, <font color="navy">Jerzy Mikulik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Libron</font>
Inteligentne budynki Nowe możliwości działania, Jerzy Mikulik, Wydawnictwo Libron
<b>JavaScript krok po kroku</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
JavaScript krok po kroku, Steve Suehring, Wydawnictwo RM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Badania operacyjne

Badania operacyjne

64.90zł
55.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami