Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

94.00zł
75.20zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł 67.15zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów"
Autor: Tony Curtis
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów naukowców i technologów”, kupili także:
<b>Inżynieria systemów informacyjnych</b>, <font color="navy">Paul Beynon-Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Inżynieria systemów informacyjnych, Paul Beynon-Davies, Wydawnictwo WNT
<b>Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II, Ash Maurya, Wydawnictwo HELION
<b>50 teorii matematyki które powinieneś znać</b>, <font color="navy">Tony Crilly</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
50 teorii matematyki które powinieneś znać, Tony Crilly, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ontologie i planowanie w elektronicznych procesach biznesowych</b>, <font color="navy">Stanisław Ambroszkiewicz, Waldemar Bartyna, Dariusz Mikułowski, Marek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Ontologie i planowanie w elektronicznych procesach biznesowych, Stanisław Ambroszkiewicz, Waldemar Bartyna, Dariusz Mikułowski, Marek, Wydawnictwo EXIT
<b>Arduino. 65 praktycznych projektów</b>, <font color="navy">John Boxall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino. 65 praktycznych projektów, John Boxall, Wydawnictwo HELION
<b>Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów</b>, <font color="navy">Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów, Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona</b>, <font color="navy">Wojciech Kyciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona, Wojciech Kyciak, Wydawnictwo HELION
<b>Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki</b>, <font color="navy">Wagner Aleksandra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki, Wagner Aleksandra, Wydawnictwo UJ
<b>ABC Word 2016 PL</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Word 2016 PL, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy ekonomii matematycznej PWE

Podstawy ekonomii matematycznej PWE

54.90zł
46.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami