Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

126.00zł
99.54zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł 67.15zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów"
Autor: Tony Curtis
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów naukowców i technologów”, kupili także:
<b>Włochy dla bystrzaków Wydanie IV</b>, <font color="navy">Bruce Murphy, Alessandra de Rosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Włochy dla bystrzaków Wydanie IV, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Septem
<b>Informatyka Podręcznik dla ucznia gimnazjum</b>, <font color="navy">Ewa Gurbiel, Grażyna Hardt-Olejniczak, Ewa Kołczyk, Maciej M. Sysło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Informatyka Podręcznik dla ucznia gimnazjum, Ewa Gurbiel, Grażyna Hardt-Olejniczak, Ewa Kołczyk, Maciej M. Sysło, Wydawnictwo WSiP
<b>Upór potęga pasji i wytrwałości</b>, <font color="navy">Angela Duckworth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Upór potęga pasji i wytrwałości, Angela Duckworth, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji</b>, <font color="navy">Dickamp M. J., Kampen R., Peck M., Pickhardt R., Richter T.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji, Dickamp M. J., Kampen R., Peck M., Pickhardt R., Richter T., Wydawnictwo WNT
<b>Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka</b>, <font color="navy">Wioletta Baran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka, Wioletta Baran, Wydawnictwo Difin
<b>Zbiór zadań z mechaniki ogólnej Wydanie 3</b>, <font color="navy">Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z mechaniki ogólnej Wydanie 3, Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Triumf chirurgów</b>, <font color="navy">Jurgen Thorwald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Triumf chirurgów, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Znak
<b>Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data</b>, <font color="navy">Grzegorz Błażewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy</b>, <font color="navy">Artur Żurek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy, Artur Żurek, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 2

Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 2

54.00zł
43.74zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

poniedziałek, 17 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami