Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kryptografia stosowana

Kryptografia stosowana

299.25zł
227.43zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł 67.15zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów"
Autor: Tony Curtis
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla inżynierów naukowców i technologów”, kupili także:
<b>ABC MS Office 2013 PL</b>, <font color="navy">Adam Jaronicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC MS Office 2013 PL, Adam Jaronicki, Wydawnictwo HELION
<b>Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!</b>, <font color="navy">Scott Kelby, Felix Nelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!, Scott Kelby, Felix Nelson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Narzędzia skrawające</b>, <font color="navy">Piotr Cichosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Narzędzia skrawające, Piotr Cichosz, Wydawnictwo WNT
<b>Odkryj swoje przeznaczenie Praktyczny przewodnik dla nastolatków</b>, <font color="navy">David Hodgson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Odkryj swoje przeznaczenie Praktyczny przewodnik dla nastolatków, David Hodgson, Wydawnictwo Onepress
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli</b>, <font color="navy">Charles Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus
<b>Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem</b>, <font color="navy">Phil Town</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem, Phil Town, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Działaj teraz!</b>, <font color="navy">Zbigniew Ryżak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Działaj teraz!, Zbigniew Ryżak, Wydawnictwo Sensus
<b>Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych</b>, <font color="navy">John Lovett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, John Lovett, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami