Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V 49.00zł 38.22zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tytuł: Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
Autor: Jeanette McMurtry
ISBN: 978-83-283-5903-1
Ilość stron: 448
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
• Wykorzystanie psychologii wyboru
• Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
• Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
• Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
• Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł książki: "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V"
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla bystrzaków. Wydanie V”, kupili także:

Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania, Kevin Hogan, William Horton, Wydawnictwo Onepress

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy, Andrzej Pawluczuk, Wydawnictwo BTC

Programowanie w języku C++ w środowisku systemu UNIX, Paweł Klimczewski, Wydawnictwo WUW
<b>Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych</b>, <font color="navy">Harry Percival, Bob Gregory</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych, Harry Percival, Bob Gregory, Wydawnictwo Helion

Testy z matematyki dla uczniów gimnazjum Klasa I II III, Kowalska M., Pietrasik E., Wydawnictwo WNT

Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf, Wydawnictwo WNT

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Blender Mistrzowskie animacje 3D, Tony Mullen, Wydawnictwo Helion

Po prostu Outlook 2003 PL, Jim Boyce, Michael J. Young, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami