Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V 49.00zł 38.22zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tytuł: Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
Autor: Jeanette McMurtry
ISBN: 978-83-283-5903-1
Ilość stron: 448
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
• Wykorzystanie psychologii wyboru
• Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
• Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
• Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
• Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł książki: "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V"
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla bystrzaków. Wydanie V”, kupili także:

Teoria ruchu samochodu, Wojciech Siłka, Wydawnictwo WNT

Planeta Ziemia Wszechstronne kompendium wiedzy o kosmosie i naszej planecie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona

Prezentacje. Po prostu!, Piotr Bucki, Wydawnictwo Onepress

Rachunek przepływów pieniężnych, Waldemar Gos, Wydawnictwo Difin

Blender Mistrzowskie animacje 3D, Tony Mullen, Wydawnictwo Helion
<b>Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka</b>, <font color="navy">Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka, Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pamięć  Krótki kurs</b>, <font color="navy">Jonathan K. Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pamięć Krótki kurs, Jonathan K. Foster, Wydawnictwo Naukowe PWN

Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce, Krzysztof Ciesielski, Zdzisław Pogoda, Wydawnictwo Demart

Inżynieria zarządzania Część I Strategie organizacji produkcji. Nowe koncepcje zarządzania Wydanie 7, Ireneusz Durlik, Wydawnictwo PLACET

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami