Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Diagnozowanie silników wysokoprężnych

Diagnozowanie silników wysokoprężnych

59.00zł
50.15zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V 49.00zł 38.22zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tytuł: Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
Autor: Jeanette McMurtry
ISBN: 978-83-283-5903-1
Ilość stron: 448
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
• Wykorzystanie psychologii wyboru
• Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
• Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
• Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
• Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł książki: "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V"
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla bystrzaków. Wydanie V”, kupili także:

Multimedia w biznesie i zarządzaniu, Leszek Kiełtyka, Wydawnictwo Difin

Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber

20 prostych projektów dla elektroników, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC

Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji w geodezji i kartografii, Andrzej Kaźmierczak, Wiesław Pawłowski, Wydawnictwo EXIT

SQL Rusz głową (Head first), Lynn Beighley, Wydawnictwo Helion

Inteligencja finansowa Co kryją liczby Przewodnik menedżera Wydanie II, Karen Berman, Joe Knight, John Case, Wydawnictwo Onepress

Spawanie gazowe i cięcie tlenowe, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA

Szumy z zakresu małych częstotliwości. Metody pomiaru, zastosowanie do oceny jakości przyrządów półprzewodnikowych, Alicja Konczakowska, Wydawnictwo EXIT
<b>Chłodnictwo i klimatyzacja Wydanie IV</b>, <font color="navy">Kazimierz M. Gutkowski, Dariusz J. Butrymowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chłodnictwo i klimatyzacja Wydanie IV, Kazimierz M. Gutkowski, Dariusz J. Butrymowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami