Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
e-learning nauka na odległość

e-learning nauka na odległość

37.80zł
32.13zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V 49.00zł 38.22zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tytuł: Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
Autor: Jeanette McMurtry
ISBN: 978-83-283-5903-1
Ilość stron: 448
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
• Wykorzystanie psychologii wyboru
• Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
• Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
• Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
• Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł książki: "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V"
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla bystrzaków. Wydanie V”, kupili także:
<b>Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III</b>, <font color="navy">Wes McKinney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III, Wes McKinney, Wydawnictwo Helion

Naprawa komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.3, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Handlowanie to gra, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Jakość w badaniach jakościowych, Uwe Flick, Wydawnictwo Naukowe PWN

Cyfrowe Państwo Uwarunkowania i perspektywy, Marcin Kowalczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy logistyczne Część 2, T. Nowakowski, Wydawnictwo Difin

Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej Wydanie 2, Bogdan Pokropiński, Wydawnictwo WKiŁ

Kali Linux. Testy penetracyjne i bezpieczeństwo sieci dla zaawansowanych. Wydanie II, Vijay Kumar Velu, Wydawnictwo Helion

Efektywny Python. 90 sposobów na lepszy kod. Wydanie II, Brett Slatkin, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami