Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Maria Skłodowska-Curie

Maria Skłodowska-Curie

39.90zł
31.92zł
Marketing bez tajemnic 39.00zł
Marketing bez tajemnic

Tytuł: Marketing bez tajemnic
Autor: Willem Burgers
ISBN: 978-83-264-4524-8
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 39.00zł


Marketing bez tajemnic to poradnik proponujący nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po zaplanowanie strategii cenowej, działań promocyjnych i dystrybucji.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo błyskotliwy i bezpośredni sposób.

Wyjaśnia:
• jak połączyć formuły 4P i 4C,
• na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
• jak kształtować własny rynek,
• jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
• dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom sukcesów i porażek różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktyką. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

Spis treści:
1. Czym właściwie jest marketing?
2. Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu
3. Marketing jako filozofia biznesu
4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?
5. Zadania marketingu
6. Zarządzanie rynkami
7. Nowe spojrzenie na segmentację rynku
8. Utrata klientów
9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę?
10. Na czym polega dobra reklama?
11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować?
12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem
13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie
14. Matematyka marketingu
15. Strategie cenowe
16. System dystrybucji
17. Władza
18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu
19. Środowisko zewnętrzne firmy

Marketing bez tajemnic
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing bez tajemnic”, kupili także:

Projektowanie wizualne wspomagane komputerem, Ewa Grabska, Wydawnictwo EXIT

Budowa i naprawa jachtów z laminatów, Witold Tobis, Wydawnictwo Alma-Press

Tablice i wzory do projektowania konstrukcji żelbetowych z przykładami obliczeń Wydanie II, Michał Knauff, eszka Golubińska, Piotr Knyziak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej Rozmowy z mistrzami start-upów, Marta Zucker, Magdalena Bryzek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Talent nie istnieje Droga do praktycznego osiągania mistrzowskich umiejętności, Artur Król, Wydawnictwo Onepress

Technika w rolnictwie Część 1 Podręcznik, Andrzej Kulka, Wydawnictwo REA

Podążaj ścieżką Buddy, His Holiness the Dalai Lama (Author), Thubten Chodron (Author), Wydawnictwo Editio

Gospodarka światowa Geneza i rozwój, Janusz Skodlarski , Rafał Matera, Wydawnictwo Naukowe PWN

TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami