Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing bez tajemnic 39.00zł
Marketing bez tajemnic

Tytuł: Marketing bez tajemnic
Autor: Willem Burgers
ISBN: 978-83-264-4524-8
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 39.00zł


Marketing bez tajemnic to poradnik proponujący nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po zaplanowanie strategii cenowej, działań promocyjnych i dystrybucji.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo błyskotliwy i bezpośredni sposób.

Wyjaśnia:
• jak połączyć formuły 4P i 4C,
• na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
• jak kształtować własny rynek,
• jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
• dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom sukcesów i porażek różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktyką. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

Spis treści:
1. Czym właściwie jest marketing?
2. Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu
3. Marketing jako filozofia biznesu
4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?
5. Zadania marketingu
6. Zarządzanie rynkami
7. Nowe spojrzenie na segmentację rynku
8. Utrata klientów
9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę?
10. Na czym polega dobra reklama?
11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować?
12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem
13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie
14. Matematyka marketingu
15. Strategie cenowe
16. System dystrybucji
17. Władza
18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu
19. Środowisko zewnętrzne firmy

Marketing bez tajemnic
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing bez tajemnic”, kupili także:

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać, Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe, Wydawnictwo Onepress
<b>Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji</b>, <font color="navy">Christopher Hadnagy, Seth Schulman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji, Christopher Hadnagy, Seth Schulman, Wydawnictwo Sensus

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone, Krzysztof Marzec, Wydawnictwo Helion

Wózki jezdniowe Zagadnienia egzaminacyjne UDT w przykładach pytaniach i odpowiedziach, Ryszard Tuchliński, Wydawnictwo Liwona

Najmocniejsze ogniwo Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chmury</b>, <font color="navy">Storm Dunlop</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Chmury, Storm Dunlop, Wydawnictwo Arkady
<b>Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

Urządzenia chłodnicze sprężarkowe parowe Podstawy teoretyczne i obliczenia, Tadeusz Bohdal, Henryk Charun, Marian Czapp, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami