Tytuł: | Marketing bez tajemnic | Autor: | Willem Burgers | ISBN: | 978-83-264-4524-8 | Ilość stron: | 196 | Data wydania: | 08/2013 | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 39.00zł |
Marketing bez tajemnic to poradnik proponujący nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po zaplanowanie strategii cenowej, działań promocyjnych i dystrybucji.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo błyskotliwy i bezpośredni sposób.
Wyjaśnia: • jak połączyć formuły 4P i 4C, • na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, • jak kształtować własny rynek, • jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, • dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom sukcesów i porażek różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktyką. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
Spis treści: 1. Czym właściwie jest marketing? 2. Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu 3. Marketing jako filozofia biznesu 4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza? 5. Zadania marketingu 6. Zarządzanie rynkami 7. Nowe spojrzenie na segmentację rynku 8. Utrata klientów 9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę? 10. Na czym polega dobra reklama? 11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować? 12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem 13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie 14. Matematyka marketingu 15. Strategie cenowe 16. System dystrybucji 17. Władza 18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu 19. Środowisko zewnętrzne firmy
Marketing bez tajemnic --- Pozycja niedostępna.---
|