Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Interstellar i nauka

Interstellar i nauka

49.90zł
42.42zł
Marketing bez tajemnic 39.00zł
Marketing bez tajemnic

Tytuł: Marketing bez tajemnic
Autor: Willem Burgers
ISBN: 978-83-264-4524-8
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 39.00zł


Marketing bez tajemnic to poradnik proponujący nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po zaplanowanie strategii cenowej, działań promocyjnych i dystrybucji.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo błyskotliwy i bezpośredni sposób.

Wyjaśnia:
• jak połączyć formuły 4P i 4C,
• na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
• jak kształtować własny rynek,
• jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
• dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom sukcesów i porażek różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktyką. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

Spis treści:
1. Czym właściwie jest marketing?
2. Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu
3. Marketing jako filozofia biznesu
4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?
5. Zadania marketingu
6. Zarządzanie rynkami
7. Nowe spojrzenie na segmentację rynku
8. Utrata klientów
9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę?
10. Na czym polega dobra reklama?
11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować?
12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem
13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie
14. Matematyka marketingu
15. Strategie cenowe
16. System dystrybucji
17. Władza
18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu
19. Środowisko zewnętrzne firmy

Marketing bez tajemnic
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing bez tajemnic”, kupili także:

Sztuka życia. Natural Life Management, Andrzej Jeznach, Wydawnictwo Prószyński

Successful interview Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim, Wacław Kisiel-Dorohinicki, Małgorzata Kisiel-Dorohinicka, Joanna Nosal, Wydawnictwo Onepress

Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych, Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych, Jacek Bogusz, Wydawnictwo BTC
<b>Analiza techniczna dla bystrzaków. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Barbara Rockefeller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Analiza techniczna dla bystrzaków. Wydanie IV, Barbara Rockefeller, Wydawnictwo Septem

Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny Tom 2 Modele liniowe i nieliniowe, Andrzej Stanisz, Wydawnictwo StatSoft

Chemia obliczeniowa, Jeremy Harvey, Wydawnictwo Naukowe PWN

Macromedia Flash 8 Professional oficjalny podręcznik, Tom Green, Jordan L. Chilcott, Wydawnictwo Helion
<b>Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych</b>, <font color="navy">Eran Kinsbruner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych, Eran Kinsbruner, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami