Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

98.70zł
83.90zł
Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu 79.00zł
Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Tytuł: Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Tytuł oryginalny Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques
Autor: Mike Grigsby
ISBN: 978-83-01-20674-1
Ilość stron: 240
Data wydania: 08/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.

Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza.

Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.

Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych.

W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne.

Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji.

Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Tytuł książki: "Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu"
Autor: Mike Grigsby
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu”, kupili także:

Logistyka produkcji Procesy, systemy, organizacja, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Wstęp do CSS3 i HTML5, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Wybrane zagadnienia z gemmologii, nauki o kamieniach szlachetnych i ozdobnych, Elżbieta Grządka, Wydawnictwo UMCS

Optyka liniowa Podstawy fizyczne, Marek Wichtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows XP Home PL ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Dźwięki i fale, Rufin Makarewicz, Wydawnictwo Naukowe UAM

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext

Strategiczna karta wyników, Robert S. Kaplan, David P. Norton, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 7 PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami