Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk Wydanie II

Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk Wydanie II

63.00zł
53.55zł
Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu 79.00zł
Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Tytuł: Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Tytuł oryginalny Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques
Autor: Mike Grigsby
ISBN: 978-83-01-20674-1
Ilość stron: 240
Data wydania: 08/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.

Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza.

Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.

Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych.

W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne.

Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji.

Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Tytuł książki: "Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu"
Autor: Mike Grigsby
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu”, kupili także:

Po prostu Windows Vista PL Wydanie II, Chris Fehily, Wydawnictwo Helion

Po prostu Unix, Deborah S. Ray, Eric J. Ray, Wydawnictwo Helion

Układy półprzewodnikowe Wydanie 4, Ulrich Tietze, Christoph Schenk, Wydawnictwo WNT

Blender Kompendium, Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga, Wydawnictwo Helion
<b>Techniki negocjacji i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Techniki negocjacji i wywierania wpływu, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress
<b>Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy Modele - Algorytmy - Protokoły</b>, <font color="navy">Andrzej Sikora , Ewa Niewiadomska-Szynkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy Modele - Algorytmy - Protokoły, Andrzej Sikora , Ewa Niewiadomska-Szynkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie obrabiarek CNC Wydanie IV zmienione i uaktualnione, Wit Grzesik, Piotr Niesłony, Piotr Kiszka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Historia kolei w Polsce, Adam Dylewski, Wydawnictwo Carta Blanca

Rubinowe oczy Kremla. Tajemnice podziemnej Moskwy, Maciej Jastrzębski, Wydawnictwo Editio

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami