E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji |
39.00zł |
|
|
Autor: Konrad Pankiewicz
ISBN: 978-83-246-2053-1
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2008
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces!
Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Rozdziały:
Ważne założenia (15)
Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)
Permission marketing (23)
- Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
- Jak często wysyłać biuletyny? (28)
- Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO (Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
- Jak wylądować na liście spamerów? (34)
- Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
- Pole [NADAWCA] (38)
- Pole [ODBIORCA] (38)
- Pole [TEMAT] (39)
- Treść newslettera (40)
- Format (43)
- "Wypisz się" (44)
- Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail do działań marketingowych? (45)
- Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)
Desktop marketing (51)
- W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić do realizacji moich celów marketingowych? (52)
- Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
- Tapeta interaktywna EMPiK (53)
- BrandMate Agnieszka (54)
- Aplikacja desktopowa POP (55)
- Oriflame Info (56)
- Jakie funkcjonalności powinna zawierać aplikacja desktopmarketingowa? (58)
- Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
- Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
- Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
- Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
- Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
- Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)
Marketing wirusowy (67)
- Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał? (68)
- Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym? (72)
- No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
- Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
- Viral Spoof - co to takiego? (80)
- W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)
Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)
- Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
- Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
- Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
- Czym jest średnia częstotliwość? (89)
- Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
- Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
- Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
- Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
- Bonus termin: responsywność (96)
- Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
- Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
- Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
- O jakich zasadach muszę pamiętać, konstruując produkcję reklamową? (102)
- Co wchodzi w skład wydatków na kampanię i jak podzielić jej budżet? (103)
- Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
- Z kim współpracować przy planowaniu kampanii - z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
- Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)
Marketing w wyszukiwarkach (107)
- Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC - nie można jakoś prościej? (108)
- Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii w wyszukiwarkach internetowych? (116)
- Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
- Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
- Kampania sprzedażowa (121)
- Kampania trafficowa (121)
- Kampania wizerunkowa (121)
- Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
- Cechy reklamy kontekstowej (123)
- Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC i działania SEO? (125)
- Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
- Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
- Pułapki SEO (130)
- Pułapki PPC (132)
- Jakie są powszechne błędne przekonania dotyczące pozycjonowania? (134)
- Co to oznacza, że działania pozycjonujące są prowadzone etycznie? (137)
- Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
Społeczności internetowe (151)
- Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
- Czy wspólne generowanie contentu to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
- Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
- Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
- O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
- Czy warto wydawać pieniądze na kampanie w serwisach społecznościowych? (161)
- Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)
Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)
- Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
- Jakie są podstawowe zasady redagowania treści dla stron internetowych? (169)
- Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
- Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
- Czy testować serwis na użytkownikach? A może zaufać swojej wiedzy? (178)
- Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
- Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
- Jak modele mentalne wpływają na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
- Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę na dobór kolorystyki? (187)
- W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
- Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)
Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)
- Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
- Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją, zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
- Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
- Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza, że termin jest nierealny? (204)
- Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili postawionym przez Agencję "pod ścianą" konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
- O gustach się nie dyskutuje... a jednak... Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
- Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
- Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)
Kilka słów na koniec (217)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji”, kupili także: |
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress |
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress |
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext |
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress |
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes |
|
|
|