Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych

Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych

98.70zł
78.96zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji 39.00zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-2053-1

Ilość stron: 232

Data wydania: 10/2008

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces!

Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!

Rozdziały:

Ważne założenia (15)

Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)

Permission marketing (23)

  • Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
  • Jak często wysyłać biuletyny? (28)
  • Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO (Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
  • Jak wylądować na liście spamerów? (34)
  • Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
    • Pole [NADAWCA] (38)
    • Pole [ODBIORCA] (38)
    • Pole [TEMAT] (39)
    • Treść newslettera (40)
    • Format (43)
    • "Wypisz się" (44)
  • Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail do działań marketingowych? (45)
  • Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)

Desktop marketing (51)

  • W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić do realizacji moich celów marketingowych? (52)
  • Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
    • Tapeta interaktywna EMPiK (53)
    • BrandMate Agnieszka (54)
    • Aplikacja desktopowa POP (55)
    • Oriflame Info (56)
  • Jakie funkcjonalności powinna zawierać aplikacja desktopmarketingowa? (58)
  • Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
    • Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
    • Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
    • Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
    • Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
  • Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)

Marketing wirusowy (67)

  • Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał? (68)
  • Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym? (72)
  • No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
  • Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
  • Viral Spoof - co to takiego? (80)
  • W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)

Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)

  • Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
  • Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
  • Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
  • Czym jest średnia częstotliwość? (89)
  • Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
  • Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
  • Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
  • Bonus termin: responsywność (96)
  • Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
  • Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
  • Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
  • O jakich zasadach muszę pamiętać, konstruując produkcję reklamową? (102)
  • Co wchodzi w skład wydatków na kampanię i jak podzielić jej budżet? (103)
  • Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
  • Z kim współpracować przy planowaniu kampanii - z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
  • Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)

Marketing w wyszukiwarkach (107)

  • Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC - nie można jakoś prościej? (108)
  • Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii w wyszukiwarkach internetowych? (116)
    • Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
  • Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
    • Kampania sprzedażowa (121)
    • Kampania trafficowa (121)
    • Kampania wizerunkowa (121)
  • Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
    • Cechy reklamy kontekstowej (123)
  • Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC i działania SEO? (125)
  • Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
  • Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
    • Pułapki SEO (130)
    • Pułapki PPC (132)
  • Jakie są powszechne błędne przekonania dotyczące pozycjonowania? (134)
  • Co to oznacza, że działania pozycjonujące są prowadzone etycznie? (137)
  • Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
    • Case Studies (141)

Społeczności internetowe (151)

  • Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
  • Czy wspólne generowanie contentu to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
  • Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
  • Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
  • O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
  • Czy warto wydawać pieniądze na kampanie w serwisach społecznościowych? (161)
  • Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)

Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)

  • Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
  • Jakie są podstawowe zasady redagowania treści dla stron internetowych? (169)
  • Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
  • Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
  • Czy testować serwis na użytkownikach? A może zaufać swojej wiedzy? (178)
  • Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
  • Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
  • Jak modele mentalne wpływają na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
  • Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę na dobór kolorystyki? (187)
  • W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
  • Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)

Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)

  • Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
  • Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją, zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
  • Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
  • Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza, że termin jest nierealny? (204)
  • Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili postawionym przez Agencję "pod ścianą" konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
  • O gustach się nie dyskutuje... a jednak... Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
  • Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
  • Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)

Kilka słów na koniec (217)

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie</b>, <font color="navy">Paweł Krzyworączka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia

Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia

39.90zł
29.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami