Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

63.00zł
51.03zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji 39.00zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-2053-1

Ilość stron: 232

Data wydania: 10/2008

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces!

Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!

Rozdziały:

Ważne założenia (15)

Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)

Permission marketing (23)

  • Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
  • Jak często wysyłać biuletyny? (28)
  • Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO (Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
  • Jak wylądować na liście spamerów? (34)
  • Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
    • Pole [NADAWCA] (38)
    • Pole [ODBIORCA] (38)
    • Pole [TEMAT] (39)
    • Treść newslettera (40)
    • Format (43)
    • "Wypisz się" (44)
  • Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail do działań marketingowych? (45)
  • Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)

Desktop marketing (51)

  • W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić do realizacji moich celów marketingowych? (52)
  • Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
    • Tapeta interaktywna EMPiK (53)
    • BrandMate Agnieszka (54)
    • Aplikacja desktopowa POP (55)
    • Oriflame Info (56)
  • Jakie funkcjonalności powinna zawierać aplikacja desktopmarketingowa? (58)
  • Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
    • Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
    • Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
    • Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
    • Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
  • Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)

Marketing wirusowy (67)

  • Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał? (68)
  • Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym? (72)
  • No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
  • Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
  • Viral Spoof - co to takiego? (80)
  • W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)

Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)

  • Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
  • Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
  • Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
  • Czym jest średnia częstotliwość? (89)
  • Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
  • Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
  • Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
  • Bonus termin: responsywność (96)
  • Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
  • Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
  • Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
  • O jakich zasadach muszę pamiętać, konstruując produkcję reklamową? (102)
  • Co wchodzi w skład wydatków na kampanię i jak podzielić jej budżet? (103)
  • Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
  • Z kim współpracować przy planowaniu kampanii - z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
  • Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)

Marketing w wyszukiwarkach (107)

  • Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC - nie można jakoś prościej? (108)
  • Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii w wyszukiwarkach internetowych? (116)
    • Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
  • Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
    • Kampania sprzedażowa (121)
    • Kampania trafficowa (121)
    • Kampania wizerunkowa (121)
  • Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
    • Cechy reklamy kontekstowej (123)
  • Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC i działania SEO? (125)
  • Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
  • Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
    • Pułapki SEO (130)
    • Pułapki PPC (132)
  • Jakie są powszechne błędne przekonania dotyczące pozycjonowania? (134)
  • Co to oznacza, że działania pozycjonujące są prowadzone etycznie? (137)
  • Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
    • Case Studies (141)

Społeczności internetowe (151)

  • Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
  • Czy wspólne generowanie contentu to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
  • Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
  • Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
  • O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
  • Czy warto wydawać pieniądze na kampanie w serwisach społecznościowych? (161)
  • Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)

Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)

  • Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
  • Jakie są podstawowe zasady redagowania treści dla stron internetowych? (169)
  • Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
  • Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
  • Czy testować serwis na użytkownikach? A może zaufać swojej wiedzy? (178)
  • Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
  • Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
  • Jak modele mentalne wpływają na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
  • Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę na dobór kolorystyki? (187)
  • W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
  • Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)

Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)

  • Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
  • Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją, zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
  • Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
  • Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza, że termin jest nierealny? (204)
  • Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili postawionym przez Agencję "pod ścianą" konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
  • O gustach się nie dyskutuje... a jednak... Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
  • Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
  • Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)

Kilka słów na koniec (217)

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji”, kupili także:

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami