Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy C (serii 204)

Mercedes-Benz klasy C (serii 204)

84.00zł
71.40zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,42zł

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:

Mikrousługi w Javie. Poradnik eksperta, Sourabh Sharma, Wydawnictwo Helion

Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych, Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc, Wydawnictwo DWE
<b>Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone</b>, <font color="navy">Marek Skała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone, Marek Skała, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka, Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska, Wydawnictwo C.H. BECK

Systemy logistyczne Część 2, T. Nowakowski, Wydawnictwo Difin

Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie, Bryan Gaensler, Wydawnictwo Prószyński

Zapytania w SQL. Przyjazny przewodnik. Wydanie IV, John L. Viescas, Wydawnictwo Helion

Ocena i kontrola jakości wyników pomiarów analitycznych, Piotr Konieczka, Jacek Namieśnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trzy prawa skutecznego działania Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy, Steve Zaffron, Dave Logan, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami