Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy oprogramowania Zbiór artykułów Davida L. Parnasa

Podstawy oprogramowania Zbiór artykułów Davida L. Parnasa

131.25zł
99.75zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:
<b>Nanochemia Podstawowe koncepcje</b>, <font color="navy">Ludovico Cademartiri, Goeffrey A. Ozin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nanochemia Podstawowe koncepcje, Ludovico Cademartiri, Goeffrey A. Ozin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>W 80 zadań dookoła Excela Arkusz kalkulacyjny w ćwiczeniach</b>, <font color="navy">Ryszard Motyka, Dawid Rasała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
W 80 zadań dookoła Excela Arkusz kalkulacyjny w ćwiczeniach, Ryszard Motyka, Dawid Rasała, Wydawnictwo HELION
<b>Odkrywanie właściwości sieci neuronowych przy użyciu programów w języku C#</b>, <font color="navy">Ryszard Tadeusiewicz, Tomasz Gąciarz, Barbara Borowik, Bartosz Leper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PAU</font>
Odkrywanie właściwości sieci neuronowych przy użyciu programów w języku C#, Ryszard Tadeusiewicz, Tomasz Gąciarz, Barbara Borowik, Bartosz Leper, Wydawnictwo PAU
<b>Testowanie systemów obiektowych Modele, wzorce i narzędzia</b>, <font color="navy">Robert V. Binder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Testowanie systemów obiektowych Modele, wzorce i narzędzia, Robert V. Binder, Wydawnictwo WNT
<b>Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów</b>, <font color="navy">Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów, Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Głodówka krok po kroku Rodzaje głodówek i ich pozytywny wpływ na zdrowie</b>, <font color="navy">Jimmy Moore , Dr. Jason Fung</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Głodówka krok po kroku Rodzaje głodówek i ich pozytywny wpływ na zdrowie, Jimmy Moore , Dr. Jason Fung, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Z nurtem Amazonki. Pionierska wyprawa Piotra Chmielińskiego</b>, <font color="navy">Joe Kane</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Z nurtem Amazonki. Pionierska wyprawa Piotra Chmielińskiego, Joe Kane, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 3 Wydanie 5</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 3 Wydanie 5, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Word 2013 PL Kurs</b>, <font color="navy">Grzegorz Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2013 PL Kurs, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do informatyki kwantowej

Wprowadzenie do informatyki kwantowej

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami