Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Bionika Wydanie 2

Bionika Wydanie 2

38.85zł
31.08zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:
<b>Biblioteki Qt Zaawansowane programowanie przy użyciu C++</b>, <font color="navy">Mark Summerfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Biblioteki Qt Zaawansowane programowanie przy użyciu C++, Mark Summerfield, Wydawnictwo HELION
<b>Informacje w biznesie</b>, <font color="navy">Stefan Forlicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Informacje w biznesie, Stefan Forlicz, Wydawnictwo PWE
<b>Podręcznik jQuery Interaktywne interfejsy internetowe Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Jake Rutter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik jQuery Interaktywne interfejsy internetowe Smashing Magazine, Jake Rutter, Wydawnictwo HELION
<b>Zawód tester Od decyzji do zdobycia doświadczenia Wydanie II</b>, <font color="navy">Radosław Smilgin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zawód tester Od decyzji do zdobycia doświadczenia Wydanie II, Radosław Smilgin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie</b>, <font color="navy">Narczewski, Polaczek, Kostecki, Boumengel, Mika, Kwiecień, Cazacu, Voi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie, Narczewski, Polaczek, Kostecki, Boumengel, Mika, Kwiecień, Cazacu, Voi, Wydawnictwo Onepress
<b>Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Onepress
<b>Trening siłowy</b>, <font color="navy">Jurgen Giesing</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Trening siłowy, Jurgen Giesing, Wydawnictwo RM
<b>Oprogramowanie biurowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk</b>, <font color="navy">Jolanta Pokorska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie biurowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo HELION
<b>Właściwości fizyczne żywności</b>, <font color="navy">Zbigniew Pałacha, Iwona Sitkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Właściwości fizyczne żywności, Zbigniew Pałacha, Iwona Sitkiewicz, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION

piątek, 24 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami