Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Cząstki elementarne. W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości

Cząstki elementarne. W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości

42.00zł
31.50zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:
<b>Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2</b>, <font color="navy">Walter Rudin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2, Walter Rudin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu</b>, <font color="navy">Grzegorz M. Wójcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT
<b>Rachunek różniczkowy i całkowy ze wstępem do równań różniczkowych</b>, <font color="navy">Franciszek Leja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunek różniczkowy i całkowy ze wstępem do równań różniczkowych, Franciszek Leja, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mit monogamii Jak poradzić sobie ze zdradą partnera</b>, <font color="navy">Peggy Vaughan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mit monogamii Jak poradzić sobie ze zdradą partnera, Peggy Vaughan, Wydawnictwo Sensus
<b>Szyfr Egiptu. Jean-François Champollion i hieroglify</b>, <font color="navy">Andrew Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Szyfr Egiptu. Jean-François Champollion i hieroglify, Andrew Robinson, Wydawnictwo Prószyński
<b>CVS bez tajemnic</b>, <font color="navy">Jennifer Vesperman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CVS bez tajemnic, Jennifer Vesperman, Wydawnictwo HELION
<b>Dojrzała elegancja. Modna i piękna w każdym wieku</b>, <font color="navy">Krystyna Bałakier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Dojrzała elegancja. Modna i piękna w każdym wieku, Krystyna Bałakier, Wydawnictwo Septem
<b>PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7</b>, <font color="navy">Mizanur Rahman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7, Mizanur Rahman, Wydawnictwo HELION
<b>System kontroli GIODO i ochrona informacji niejawnych</b>, <font color="navy">Anna Jędruszczak , Bogusław Nowakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
System kontroli GIODO i ochrona informacji niejawnych, Anna Jędruszczak , Bogusław Nowakowski, Wydawnictwo C.H. BECK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery Kinetis dla (bardzo) początkujących Proste aplikacje zestawu FRDM-KL25Z

Mikrokontrolery Kinetis dla (bardzo) początkujących Proste aplikacje zestawu FRDM-KL25Z

68.00zł
54.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami