Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

69.90zł
55.92zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:
<b>Doścignąć czołówkę czyli Poprowadź firmę do sukcesu wzorem najlepszych</b>, <font color="navy">Rosalie Lober</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Doścignąć czołówkę czyli Poprowadź firmę do sukcesu wzorem najlepszych, Rosalie Lober, Wydawnictwo APN Promise
<b>Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biegiem przez świat 9 krajów, 11 par butów, ponad 5600 pokonanych kilometrów.</b>, <font color="navy">Becky Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Biegiem przez świat 9 krajów, 11 par butów, ponad 5600 pokonanych kilometrów., Becky Wade, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Spawanie metodą MAG nie tylko dla początkujących</b>, <font color="navy">Aleksander Sosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Liwona</font>
Spawanie metodą MAG nie tylko dla początkujących, Aleksander Sosiński, Wydawnictwo Liwona
<b>Rzym dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Bruce Murphy, Alessandra de Rosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rzym dla bystrzaków, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Onepress
<b>Zrób to od razu Program osobistej efektywności PEP Wydanie 2</b>, <font color="navy">Kerry Gleeson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Zrób to od razu Program osobistej efektywności PEP Wydanie 2, Kerry Gleeson, Wydawnictwo Rebis
<b>Zadania z mechaniki płynów w inżynierii środowiska</b>, <font color="navy">Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z mechaniki płynów w inżynierii środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kolor bez tajemnic Kolor, kompozycja i ekspozycja w tworzeniu żywych zdjęć</b>, <font color="navy">Bryan F. Peterson , Susana Heide Schellenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Kolor bez tajemnic Kolor, kompozycja i ekspozycja w tworzeniu żywych zdjęć, Bryan F. Peterson , Susana Heide Schellenberg, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia</b>, <font color="navy">Zbigniew Mendera, Leszek Szojda, Grzegorz Wandzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia, Zbigniew Mendera, Leszek Szojda, Grzegorz Wandzik, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy - Sysło

Algorytmy - Sysło

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami