Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows 8.1 Krok po kroku

Windows 8.1 Krok po kroku

98.70zł
24.68zł
Marketing 3.0 49.90zł 42.42zł
Marketing 3.0

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

ISBN: 978-83-621-9592-3

Ilość stron: 200

Data wydania: 10/2010

Twarda oprawa

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Marketing 3.0
Tytuł książki: "Marketing 3.0"
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili „Marketing 3.0”, kupili także:
<b>Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit</b>, <font color="navy">Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Zadania z analizy matematycznej Tom 3 Całkowanie</b>, <font color="navy">Wiesława J. Kaczor, Maria T. Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z analizy matematycznej Tom 3 Całkowanie, Wiesława J. Kaczor, Maria T. Nowak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesny język JavaScript</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesny język JavaScript, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji</b>, <font color="navy">Beata Medyńska-Gulij</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji, Beata Medyńska-Gulij, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategie uliczne</b>, <font color="navy">David L. Hough</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Strategie uliczne, David L. Hough, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Renault Megane modele 1995-1998</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Renault Megane modele 1995-1998, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wytwarzanie i zastosowanie rozpylonej cieczy</b>, <font color="navy">Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytwarzanie i zastosowanie rozpylonej cieczy, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007)</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Skazany na trening Dziennik ćwiczeń z masą ciała</b>, <font color="navy">Paul Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Skazany na trening Dziennik ćwiczeń z masą ciała, Paul Wade, Wydawnictwo AHA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Energetyka
Węgiel i alternatywne źródła energii Prognozy na przyszłość

Węgiel i alternatywne źródła energii Prognozy na przyszłość

44.90zł
33.23zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT

czwartek, 24 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami