Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketerzy kłamią Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa 34.90zł
Marketerzy kłamią Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Autor: Steh Godin

ISBN: 83-246-0075-2

Ilość stron: 240

Data wydania: 11/2005

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.

Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:

  • jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali,
  • jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
  • jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów,
  • jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
  • jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
  • jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.

Rozdziały:

UWAGI WSTĘPNE (15)

  • Na początku była opowieść (16)
  • Jesteś kłamcą (16)
  • Georg Riedel kłamie (17)
  • Nawet moi przyjaciele kłamią (20)
  • Potrzeby i pragnienia (21)
  • Czy obuwie marki Puma naprawdę może odmienić nasze życie? (22)
  • Opowiadanie fascynującej historii (24)
  • Kiepscy gawędziarze: ciężki jest los telemarketera (28)
  • Gawędziarz na piątkę: firma Kiehl's Since 1851 (29)
  • Marketer z przypadku (32)
  • Czy marketerzy naprawdę kłamią? (32)
  • Może się wydawać, że jest to książka o kłamstwie (33)
  • Ostatnia uwaga: znaj granice władzy (34)

CZYM NAPRAWDĘ JEST MARKETING? (37)

  • Czy marketing ma znaczenie? (37)
  • Złoty wiek: przed, w trakcie i po (39)
  • Świat wygląda inaczej, gdy znasz tajemnicę (41)
  • Jak działa marketing (gdy jest skuteczny) (42)
  • Twoja władza jest ograniczona (konsumenci nie potrafią słuchać) (44)
  • Twoja władza jest ograniczona (nie sprawujesz kontroli nad tematem rozmów) (45)
  • Twoja władza jest ograniczona (rynek jest dynamiczny) (46)
  • Bądź twórczy: nowa krzywa władzy (47)

KROK 1: ŚWIATOPOGLĄD I RAMY WARUNKUJĄ ODBIÓR PRZEKAZU (53)

  • Wszyscy pragniemy tego samego (53)
  • Dwie definicje i strategia (54)
  • Wiewiórki lubią orzechy (56)
  • Podobno o gustach się nie dyskutuje... (57)
  • Jakiego koloru są szkła w Twoich okularach? (58)
  • Tożsamość wpływa na percepcję (59)
  • Parę słów o problemie światopoglądu (60)
  • 1000 różnych światopoglądów (62)
  • Potęga ram (65)
  • To tylko pierwszy krok (66)
  • "Żaden z powyższych" (66)
  • Anioły i demony (69)
  • Czy Lucky Charms można zaliczyć do zdrowej żywności? (71)
  • Uwaga, uprzedzenia i forma przekazu (72)
  • Wcześni naśladowcy itp. (75)
  • Nie tylko świat (77)
  • W New Hampshire nie ma dzwonków u drzwi (78)
  • Opowieść o paście do zębów (79)
  • Słowa "światopogląd" i "społeczność" nie są równoznaczne (80)
  • Jak zidentyfikować kolejny światopogląd (81)
  • Najważniejszy światopogląd (82)
  • Dwa inne światopoglądy godne uwagi (84)
  • Stosowanie ram w praktyce (85)

KROK 2: LUDZIE ZAUWAŻAJĄ WYŁĄCZNIE NOWOŚCI I OPIERAJĄ SIĘ NA PRZYPUSZCZENIACH (89)

  • Jak działa mózg (90)
  • Poszukiwanie różnicy: żaba i mucha (92)
  • Poszukiwanie przyczynowości: zepsute iPody (94)
  • Wykorzystywanie mechanizmu przewidywania (95)
  • Dysonans poznawczy: znienawidzeni prezydenci (96)
  • Dostajemy to, czego oczekujemy (97)

KROK 3: LICZY SIĘ PIERWSZE WRAŻENIE (99)

  • Nie mamy zbyt wiele czasu na przedstawienie historii (99)
  • Spójrz na ten obraz (100)
  • Decyzja w mgnieniu oka (101)
  • Mit pierwszego wrażenia (103)
  • Dlaczego nie należy lekceważyć przesądów (106)
  • Opowieść o recyklingu (107)

KROK 4: NAJLEPSI MARKETERZY OPOWIADAJĄ HISTORIE, W KTÓRE WIERZYMY (109)

  • Czy jesteś marketerem? (109)
  • Dlaczego kupiłeś tę książkę? (110)
  • Gawędziarze świata internetu (111)
  • Jak zdobyć fotel prezydencki (112)
  • Konsumenci ery postkonsumpcyjnej (115)

PRZYKŁADY: HISTORIE SKONSTRUOWANE POD KĄTEM ŚWIATOPOGLĄDU (119)

  • "Nie ma jak domowy obiad" (119)
  • "Kupując nową bieliznę, czuję się piękna" (121)
  • "Nie wierzę specom od marketingu" (123)
  • "Sushi przyrządzane przez mistrza z Japonii jest znacznie lepsze" (125)
  • "Seth Godin pisze ciekawe książki" (126)
  • "Olewam system" (127)
  • "Amazon oferuje najlepszą obsługę klienta" (128)
  • "Ekologiczna żywność jest lepsza" (128)

ISTOTNA DYGRESJA: FANTAZJE I OSZUSTWA (133)

  • Cześć, tu Dave! (135)
  • Fantazje się sprawdzają (136)
  • Oszustwa nie są autentyczne (137)
  • Jestem wściekły (139)
  • Dotrzymywanie obietnic (140)
  • Kłamstwo ma krótkie nogi, jeśli rzeczywiście jest kłamstwem (141)
  • Uczciwy czy nie do końca? (141)
  • Prawda i piękno (142)
  • Papierosy wybierane przez lekarzy! (143)
  • Dlaczego niektóre kobiety nie znoszą minivanów (144)
  • Co się za tym kryje? (146)
  • Sprawa Zatoki Tonkińskiej (147)
  • Cesarz prezentował się całkiem nieźle (149)

KROK 5: MARKETERZY, KTÓRZY SĄ AUTENTYCZNI, ŚWIETNIE PROSPERUJĄ (153)

  • Zmiana opowieści wymaga osobistego kontaktu (153)
  • Jestem pierwszym adresatem historii, którą opowiadam (154)
  • Każdy obrazek opowiada jakąś historię (155)
  • Każdy samochód opowiada jakąś historię (156)
  • Soy Luck Club a autentyczność (157)
  • Lodowa podróbka (159)
  • Sceptycznych konsumentów przekonuje połączenie doznań zmysłowych (162)
  • Wszystkie historie sukcesu są podobne (162)

KONKURENCJA W ŚWIECIE KŁAMSTWA (165)

  • Jeden klient, jedna historia (165)
  • Jak chorągiewka na wietrze (167)
  • Identyfikacja odpowiedniej społeczności (168)
  • Podział odbiorców (170)
  • Alternatywna ścieżka rozwoju (172)

NIEZWYKŁY? KROWA JESZCZE NIE WYSZŁA NA PASTWISKO (175)

  • Niewidoczny czy niezwykły? (175)
  • A teraz naprawdę dobre wieści (176)
  • W obronie ekstremizmu (177)
  • Skrajności: uzyskiwanie poparcia (178)
  • Skrajności: tytuł tej książki (178)
  • Kiedy opowiadanie historii (i hodowla Krowy) nie przynosi rezultatów (179)

DODATEK A: CZOŁOWI GAWĘDZIARZE ORAZ CI, KTÓRZY NADAL PRÓBUJĄ (183)

  • Pragnę zademonstrować swoją siłę (183)
  • Jackson Diner (184)
  • Gawędziarze z Avalon (186)
  • Fox News (187)
  • Czy chodzimy do restauracji ze względu na dania? (189)
  • Jak sprzedać radio satelitarne (190)
  • Jak zachęcić konsumentów do podróżowania (193)
  • Schyłek sklepów jubilerskich? (194)
  • Użytkownicy Napstera to najlepsi klienci muzyków (195)
  • Sterowiec Goodyear (196)

DODATEK B: TYLKO DLA WTAJEMNICZONYCH (199)

  • Podatny grunt (199)
  • Światopogląd ulega zmianie (201)
  • Skomplikowana natura prostych rzeczy (202)
  • Stare, dobre historie (204)
  • Przyczyny porażki (205)
  • Cztery przyczyny porażki (206)
  • Niezbędny suplement do teorii Fioletowej Krowy (208)
  • Twardy orzech do zgryzienia (210)
  • Funkcja Google AdWord a poszukiwanie odpowiedniego światopoglądu (210)
  • Oksymorony (211)
  • Prawda, czy fałsz? (213)
  • Potrzebuję ochrony (214)
  • Czy sprzedajesz wielbłądy? (215)
  • Z drugiej strony... (218)

WARTO PRZECZYTAĆ (219)

  • Inne pozycje autorstwa Setha Godina (219)
  • Inne ciekawe lektury (221)

CO DALEJ? (223)

Marketerzy kłamią Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketerzy kłamią Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa”, kupili także:

Przetargi na roboty budowlane. Zasady udziału wykonawców. Dokumenty podmiotowe. Umowa w sprawie zamówienia publicznego., Andrzela Gawrońska-Baran, Wydawnictwo C.H. BECK

Naprawa pralek automatycznych, Robert Sądowski, Wydawnictwo WKiŁ

Geologia historyczna, Włodzimierz Mizerski , Stanisłąw Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Laboratorium w szufladzie Anatomia człowieka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne</b>, <font color="navy">Caleb Hattingh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne, Caleb Hattingh, Wydawnictwo Helion
<b>Lokalne partnerstwo na rzecz wody Model ochrony zasobów wodnych w formule bezpieczeństwa Unii Europejskiej</b>, <font color="navy">Jarosław Gryz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Lokalne partnerstwo na rzecz wody Model ochrony zasobów wodnych w formule bezpieczeństwa Unii Europejskiej, Jarosław Gryz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zapomniana historia nauki czyli fantazje i facecje naszych dziadków, Krzysztof Rejmer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konstrukcje metalowe Część II, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

Logistyka w gospodarce światowej, Elżbieta Gołembska, Wydawnictwo C.H. BECK

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami