Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1 Wydanie 6

Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1 Wydanie 6

99.00zł
84.15zł
Marka przywództwa 39.90zł 33.92zł
Marka przywództwa

Tytuł: Marka przywództwa
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
ISBN: 978-83-621-9551-0
Ilość stron: 304
Data wydania: 10/2010
Format: 15.0x22.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł


Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z  nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i  eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.

Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i  inwestorów były zaspokojone.

W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
•    stworzyć cel dla marki przywództwa
•    ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
•    zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
•    zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.

Rozdziały:
1. Budowanie marki przywództwa
2. Cel kreowania marki przywództwa
3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa
4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
5. Inwestowanie w markę przywództwa
6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa
7. Budowanie świadomości marki przywództwa
8. Utrwalanie marki przywództwa
9. Osobista marka przywództwa
Aneks A. Kryteria dla marki firmy
Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo
Przypisy


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Marka przywództwa
Tytuł książki: "Marka przywództwa"
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Marka przywództwa”, kupili także:

Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii, Hrynkiewicz Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Słownik techniczny polsko-hiszpański REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

Australia. Zielony Przewodnik. Wydanie 1, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bezdroża

Minecraft dla bystrzaków, Jesse Stay, Thomas Stay, Jacob Cordeiro, Wydawnictwo Septem

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi, Monika Łada, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Teoria mechanizmów i manipulatorów Podstawy i przykłady zastosowań w praktyce, Morecki Adam., Knapczyk Józef., Kędzior Krzysztof, Wydawnictwo WNT

Podręcznik WordPressa Smashing Magazine, Thord Daniel Hedengren, Wydawnictwo Helion

Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach, Emil Stawski, Wydawnictwo BTC

Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań, Piotr Pilipczuk, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami