Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wzorce projektowe uczenia maszynowego

Wzorce projektowe uczenia maszynowego

89.90zł
72.82zł
Marka przywództwa 39.90zł 33.92zł
Marka przywództwa

Tytuł: Marka przywództwa
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
ISBN: 978-83-621-9551-0
Ilość stron: 304
Data wydania: 10/2010
Format: 15.0x22.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł


Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z  nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i  eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.

Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i  inwestorów były zaspokojone.

W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
•    stworzyć cel dla marki przywództwa
•    ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
•    zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
•    zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.

Rozdziały:
1. Budowanie marki przywództwa
2. Cel kreowania marki przywództwa
3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa
4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
5. Inwestowanie w markę przywództwa
6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa
7. Budowanie świadomości marki przywództwa
8. Utrwalanie marki przywództwa
9. Osobista marka przywództwa
Aneks A. Kryteria dla marki firmy
Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo
Przypisy


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Marka przywództwa
Tytuł książki: "Marka przywództwa"
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Marka przywództwa”, kupili także:

Zbiór zadań z teorii języków formalnych i automatów, Maria Foryś, Adam Roman, Wydawnictwo UJ
<b>Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni</b>, <font color="navy">Mirosław Skwarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni, Mirosław Skwarek, Wydawnictwo Onepress
<b>Office 2021 PL. Kurs</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Office 2021 PL. Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

W poszukiwaniu multiświata, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji, Joel Marsh, Wydawnictwo Helion

Równania i układy równań Wartości i wektory własne, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem dla działów księgowości w jednostkach samorządowych + CD, Elżbieta Garczarek, Wydawnictwo C.H. BECK

Współczesne śmigłowce bojowe, Wiesław B. Pietrzak, Wydawnictwo Alma-Press

Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne, Stanley E. Manahan, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami