Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Marka przywództwa 39.90zł 33.92zł
Marka przywództwa

Tytuł: Marka przywództwa
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
ISBN: 978-83-621-9551-0
Ilość stron: 304
Data wydania: 10/2010
Format: 15.0x22.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł


Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z  nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i  eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.

Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i  inwestorów były zaspokojone.

W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
•    stworzyć cel dla marki przywództwa
•    ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
•    zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
•    zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.

Rozdziały:
1. Budowanie marki przywództwa
2. Cel kreowania marki przywództwa
3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa
4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
5. Inwestowanie w markę przywództwa
6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa
7. Budowanie świadomości marki przywództwa
8. Utrwalanie marki przywództwa
9. Osobista marka przywództwa
Aneks A. Kryteria dla marki firmy
Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo
Przypisy


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Marka przywództwa
Tytuł książki: "Marka przywództwa"
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Marka przywództwa”, kupili także:

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

Ile lat ma Wszechświat, David A. Weintraub, Wydawnictwo Prószyński

Wprowadzenie do ekonometrii, Wprowadzenie do ekonometrii, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sandworm Nowa era cyberwojny i polowanie na najbardziej niebezpiecznych hakerów Kremla</b>, <font color="navy">Andy Greenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sandworm Nowa era cyberwojny i polowanie na najbardziej niebezpiecznych hakerów Kremla, Andy Greenberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bilans Znaczenie, koncepcje sporządzenia, formy prezentacji, Waldemar Gos, Wydawnictwo PWE

C++ elementarz hakera, Michael Flenov, Wydawnictwo Helion
<b>Przewodnik po MongoDB. Wydajna i skalowalna baza danych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Shannon Bradshaw, Eoin Brazil, Kristina Chodorow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Przewodnik po MongoDB. Wydajna i skalowalna baza danych. Wydanie III, Shannon Bradshaw, Eoin Brazil, Kristina Chodorow, Wydawnictwo Helion

Photoshop dla e-commerce i social media, Sebastian Kończak, Wydawnictwo Helion

Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta, Karol Plata-Nalborski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami