Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Praktyczne uczenie maszynowe w języku R

Praktyczne uczenie maszynowe w języku R

89.90zł
71.92zł
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II 89.00zł 66.75zł
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II

Tytuł: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
Tytuł oryginalny Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagr
Autor: Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo
ISBN: 9788328385726
Ilość stron: 398
Data wydania: 03/2022
Oprawa: Miękka
Format: 230x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja.

Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt.

Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów.

Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników.

Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:
- analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania
- diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej
- facylitacja w mapowaniu
- użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań
- zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych

Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
Tytuł książki: "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II"
Autor: Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II”, kupili także:

Bogaty budda. Bierz z życia to, co najlepsze, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Septem

Przekładnie ślimakowe walcowe, Tadeusz Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 2 Elektrodynamika Fizyka ośrodków ciągłych, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Angielsko-polski słownik spawalniczy Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine, Jesmond Allen, James Chudley, Wydawnictwo Helion

Pojmowalny Wszechświat, George V. Coyne, Michał Heller, Wydawnictwo Prószyński

Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania, Stanisław Wrycza, Wydawnictwo Naukowe PWN

Opakowania z CD-ROM Gotowe szablony Projekty trójwymiarowe Techniki składania, Luke Herriott, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami