Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej

Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej

36.75zł
27.93zł
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów 69.00zł 48.99zł
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Tytuł: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Tytuł oryginalny Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams
Autor: Jim Kalbach
ISBN: 978-83-283-2931-7
Ilość stron: 376
Data wydania: 02/2017
Oprawa: Miękka
Format: 230x170
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł


Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem.

Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów.

Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
• koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
• etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
• praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
• różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie

Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Jim Kalbach specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń użytkowników i w architekturze informacji. Jest uznanym autorem i doradcą strategicznym. Współpracuje z takimi korporacjami, jak eBay, Audi, SONY, Citrix, Elsevier Science czy LexisNexis. Kalbach wiele lat organizował coroczną konferencję społeczności architektów informacji European Information Architecture. Był również członkiem organu doradczego Information Architecture Institute w latach 2005 i 2007.

Spis treści:

ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do diagramów synchronizacji (3)
• Diagramy synchronizacji (4)
• Zasady synchronizacji (12)
• Korzyści (13)

ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (19)
• Określ ramy dla procesu (20)
• Zidentyfikuj punkty styku (27)
• Zerowy moment prawdy (33)
• Skup się na wykreowaniu wartości (35)
• Identyfikacja możliwości - połączenie diagramu modelu mentalnego z diagramem zadań do wykonania (39)

ROZDZIAŁ 3. Wizualizacja strategicznej wizji (47)
• Nowy sposób widzenia (48)
• Strategia mapowania (61)

ROZDZIAŁ 4. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (81)
• Rozpocznij nowy projekt (82)
• Określ kierunki (86)
• Jak dużo diagramów będę potrzebował? (94)
• Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (95)
• Określ zasoby (100)

ROZDZIAŁ 5. Badanie wrażeń (107)
• Przejrzyj istniejące źródła (108)
• Wywiady z członkami organizacji (112)
• Utwórz szkic diagramu (115)
• Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (118)
• Wyjdź z badaniem poza organizację (120)
• Przeprowadź analizę danych (125)
• Badania ilościowe (128)
• Odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (131)

ROZDZIAŁ 6. Kreślenie diagramów (137)
• Rozplanuj układ diagramu (139)
• Dokonaj konsolidacji zawartości (142)
• Diagram Sankeya (146)
• Zaprojektuj wygląd informacji (148)
• Pokazywanie emocji (157)
• Oprogramowanie i narzędzia (161)
• Mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (167)

ROZDZIAŁ 7. Synchronizacja: projektowanie wartości (175)
• Wzbudzanie empatii (176)
• Wyobrażenie (179)
• Ewaluacja (186)
• Organizacja warsztatów synchronizacji (190)
• Planowanie eksperymentów (194)
• Szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (197)

ROZDZIAŁ 8. Wizualizacja przyszłych wrażeń (203)
• Scenorysy (204)
• Scenariusze (208)
• Podsumowanie: Kiedy stosować każdą z opisanych technik? (213)
• Mapowanie historyjek użytkownika (214)
• Gra w mapowanie ścieżki klienta (218)

ROZDZIAŁ 9. Schematy usług (227)
• Wizualizacja usług (227)
• W trosce o linię (231)
• Rozszerzenie schematu (236)
• Elementy składowe schematu usługi (239)
• Ekspresyjny schemat usługi (242)

ROZDZIAŁ 10. Mapy ścieżki klienta (249)
• Modele pokrewne (259)
• Elementy mapy ścieżki klienta (262)
• Mapowanie ścieżki klienta w praktyce (266)

ROZDZIAŁ 11. Mapy wrażeń (273)
• Mapy wrażeń (274)
• Modele powiązane (280)
• Elementy składowe map wrażeń (285)
• Diagramy przepływów w LexisNexis (287)

ROZDZIAŁ 12. Diagramy modelu mentalnego (295)
• Diagramy modelu mentalnego (296)
• Metody pokrewne (304)
• Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (308)
• Myśląca perspektywicznie firma ubezpieczeniowa (310)

ROZDZIAŁ 13. Mapy przestrzenne i modele ekosystemu (321)
• Mapy przestrzenne (322)
• Odwzorowania izometryczne (328)
• Elementy składowe map przestrzennych oraz modeli ekosystemu (334)
• Gigamapy - kanadyjski porządek prawny w erze cyfrowej (336)

Źródła (342)

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Tytuł książki: "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów"
Autor: Jim Kalbach
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili „Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów”, kupili także:
<b>Kłopoty intelektu Między Comte'em a Bergsonem Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Skarga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kłopoty intelektu Między Comte'em a Bergsonem Wydanie II, Barbara Skarga, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II</b>, <font color="navy">Mateusz Hohol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki</b>, <font color="navy">Paul Halpern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński
<b>Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Dan Margulis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II, Dan Margulis, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia materiałów opakowaniowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Błaszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia materiałów opakowaniowych, Agnieszka Błaszczak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku, Jaime Levy, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III

Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami