Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

54.00zł
40.50zł
Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny 44.90zł
Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny

Tytuł: Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny
Tytuł oryginalny User Story Mapping
Autor: Jeff Patton
ISBN: 978-83-283-2059-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł


Podczas projektowania wielu procesów produkcyjnych, łącznie z budową oprogramowania, za kluczowe kryteria uznaje się szybkość wykonywania zadań, wydajność czy niskie koszty. Tymczasem opracowanie produktu o wyjątkowej wartości rynkowej wymaga nieco innego podejścia.

Celem produkcji nie jest przecież produkcja sama w sobie. Aby kiedyś osiągnąć wysokie zyski, planowanie procesów produkcji musi opierać się na wymaganiach użytkowników, bez zatracania się w szczegółach produktu. To jest właśnie myśl przewodnia metody mapowania historyjek użytkownika tworzonych na potrzeby procesów agile.

Ta odkrywcza książka, kierowana przede wszystkim do product managerów, analityków biznesowych i osób zajmujących się wrażeniami użytkownika, ma na celu pokazanie, w jaki sposób można w pełni wykorzystać zalety procesów agile i lean poprzez mapowanie historyjek. Technika ta umożliwia nakreślenie obrazu całości, który niekiedy trudno zrekonstruować na podstawie wielkiego zbioru osobnych historii.

Modyfikowalne mapy historyjek umożliwiają zespołowi prowadzenie bardziej wnikliwych dyskusji o projekcie w ramach procesu produkcyjnego. W efekcie zespół sprawnie buduje wspólną wizję tego, co chce stworzyć, co przybliża produkt do osiągnięcia sukcesu.

W tej książce znajdziesz:
• ogólne zasady mapowania historyjek,
• wyjaśnienie sposobu mapowania historyjek,
• opis wykorzystania mapowania historyjek w projektach agile oraz lean,
• omówienie cyklu rozwojowego historyjek, począwszy od wskazania okazji do rozwoju i odkrywania możliwości,
• liczne ćwiczenia i przykłady tworzenia map historyjek i ich modyfikowania,
• przedstawienie procesu prowadzącego od mapowania historyjek do powstania sprawnego oprogramowania.

Mapowanie to prawdziwe źródło inspiracji.

Spis treści:

Słowo wstępne od Martina Fowlera (11)

Słowo wstępne od Alana Coopera (13)

Słowo wstępne od Marty'ego Cagana (15)

Wprowadzenie (19)

  • Dlaczego akurat ja? (20)
  • Jeśli masz problemy z historyjkami, ta książka jest dla Ciebie (20)
  • Kto powinien przeczytać tę książkę? (21)
  • Konwencje formatowania przyjęte w książce (22)
  • Struktura książki (23)

Przeczytaj to najpierw (25)

  • Głuchy telefon (25)
  • Wspólne porozumienie można osiągnąć bezproblemowo (28)
  • Nie staraj się pisać idealnych dokumentów (29)
  • Dobre dokumenty są jak zdjęcia z wakacji (30)
  • Dokumenty są jak ściągi (31)
  • Mów o tym, co ważne (32)
  • Dziś i jutro (32)
  • Oprogramowanie nie jest najważniejsze (33)
  • No dobra, nie chodzi o samych ludzi (34)
  • Wytwarzaj mniej (35)
  • Brzydkie słowo na "w" (36)
  • To właściwie tyle (37)

1. Obraz całości (39)

  • Słowo na "a" (39)
  • Historie są do opowiadania, nie do czytania (40)
  • Opowiadanie historii w całości (41)
  • Gary i tragedia płaskiego rejestru (42)
  • Mów i zapisuj (43)
  • Naszkicuj zarysy pomysłu (44)
  • Opisz klientów i użytkowników (45)
  • Opowiedz historie użytkowników (46)
  • Zapoznaj się ze szczegółami i możliwościami (49)

2. Produkuj mniej (55)

  • Mapowanie pomaga dużym grupom uzyskać wzajemne zrozumienie (56)
  • Mapowanie ułatwia znajdowanie luk w opowieści (59)
  • Do zrobienia zawsze jest za dużo (59)
  • Wydziel minimalne, działające wydanie produktu (60)
  • Wydziel harmonogram produkcji (61)
  • Nie priorytetyzuj funkcji, tylko rezultaty (62)
  • To czysta magia - naprawdę (62)
  • Dlaczego MVP jest takie ważne (65)
  • Nowe MVP wcale nie jest produktem! (66)

3. Ucz się szybciej (69)

  • Zacznij od omówienia korzyści (70)
  • Zweryfikuj problem (70)
  • Ucz się z prototypów (71)
  • Ludzie mogą chcieć nie tego, czego potrzebują (72)
  • Twórz, aby się uczyć (72)
  • Powtarzaj aż do uzyskania funkcjonalności (75)
  • Jak tego nie robić (75)
  • Zdobywanie weryfikowanej wiedzy (76)
  • Minimalizuj swoje eksperymenty (77)
  • Podsumowanie (78)

4. Kończ na czas (79)

  • Opowiedz zespołowi o wszystkim (80)
  • Jak skutecznie szacować czas (81)
  • Budowanie kawałek po kawałku (82)
  • Nie wypuszczaj pojedynczych plastrów (83)
  • Jak skutecznie szacować czas - sekret drugi (83)
  • Zarządzaj swoim budżetem (84)
  • Iteratywnie i przyrostowo (88)
  • Otwarcie, gra środkowa i gra końcowa (88)
  • Podziel strategię produkcyjną na mapie (89)
  • Wszystko sprowadza się do ryzyka (90)
  • Co teraz? (90)

5. Już wiesz, jak to robić (91)

  • 1. Wypisz swoją opowieść krok po kroku (91)
  • 2. Ułóż swoją opowieść (94)
  • 3. Zastanów się nad innymi wariantami historii (95)
  • 4. Opracuj rdzeń mapy (97)
  • 5. Wydziel działania umożliwiające osiągnięcie konkretnego rezultatu (98)
  • I już! Wiesz już wszystko, co trzeba (99)
  • Wypróbuj to w domu i w pracy (100)
  • Mapa opowiada o tym, co jest dziś, nie o jutrze (101)
  • Wypróbuj to w praktyce (102)
  • Programistom trudniej (103)
  • Mapa to dopiero początek (104)

6. Cała prawda o historyjkach (109)

  • Absurdalnie prosty pomysł Kenta (109)
  • Proste nie znaczy łatwe (110)
  • Ron Jeffries i trzy C (111)
  • Hasła i obrazy (113)
  • To tyle (114)

7. Opowiadanie lepszych historii (115)

  • Szablon Connextra (115)
  • Szablonowi zombie i jazda pługiem (118)
  • Lista dobrych tematów do omówienia (120)
  • Rób zdjęcia z wakacji (123)
  • To rzeczywiście dużo zachodu (124)

8. Karteczka to nie wszystko (125)

  • Różni ludzie, różne dyskusje (125)
  • Potrzebujemy większej kartki (126)
  • Grzejniki i lodówki (128)
  • Piła to nie młotek (130)

9. Karteczka to dopiero początek (135)

  • Miej w głowie jasną wizję (136)
  • Stwórz tradycję przekazu opowieści (136)
  • Sprawdzaj wyniki swojej pracy (137)
  • To nie jest Twoja zabawka (138)
  • Twórz, aby się uczyć (139)
  • Nie chodzi tylko o oprogramowanie (140)
  • Planuj naukę, ucz się planować (140)

10. Opowieści są jak tort (141)

  • Stwórz przepis (141)
  • Pieczenie tortu w kawałkach (143)

11. Łupanie kamieni (147)

  • Rozmiar zawsze ma znaczenie (147)
  • Opowieści są jak kamienie (148)
  • Eposy to wielkie kamienie, którymi się rzuca w ludzi (150)
  • Organizuj grupy historyjek tematycznie (151)
  • Nie przejmuj się terminologią, tylko snuj opowieści (151)
  • Zacznij od okazji (152)
  • Odkryj MVS (153)
  • Przyjrzyj się szczegółom historyjki w trakcie produkcji (154)
  • Dyskutuj podczas produkcji (155)
  • Przeprowadź ewaluację każdego elementu (156)
  • Przeprowadź ewaluację z użytkownikami i klientami (158)
  • Przeprowadź ewaluację z interesariuszami (159)
  • Wydaj produkt i ucz się (159)

12. Praca w kamieniołomie (161)

  • Wartościowe - Użyteczne - Wykonalne (162)
  • Zespół badawczy potrzebuje cudzej pomocy (163)
  • Trzej amigos (164)
  • Właściciel produktu jako producent (167)
  • To nie takie proste (168)

13. Zacznij od okazji (169)

  • Prowadź dyskusje o okazjach (169)
  • Zbadaj, zrezygnuj lub zastanów się (170)
  • O okazjach trzeba mówić (174)
  • Okazje a mapowanie historyjek (174)
  • Bądź wybredny (179)

14. Tworzenie wzajemnego zrozumienia poprzez odkrywanie (181)

  • W odkrywaniu nie chodzi o oprogramowanie (181)
  • Cztery kroki do odkrycia (182)
  • Czynności, dyskusje, efekty (194)
  • Odkrywanie jest tworzeniem wzajemnego zrozumienia (195)

15. Odkrywaj, aby weryfikować wiedzę (197)

  • Przeważnie się mylimy (197)
  • Stare, niezbyt dobre czasy (198)
  • Design thinking (199)
  • Jak zepsuć coś dobrego (202)
  • Krótkie pętle weryfikujące (203)
  • Jak koncepcja Lean Startup zmienia metodę projektowania produktu (204)
  • A historyjki i mapy? (208)

16. Udoskonalaj, definiuj i buduj (211)

  • Kartki, konwersacje, więcej kartek, więcej konwersacji... (211)
  • Przycinanie i szlifowanie (211)
  • Warsztaty historyjek (212)
  • Planowanie sprintu lub iteracji (214)
  • Tłumy nie współpracują (217)
  • Dziel i redukuj (218)
  • Wykorzystuj mapę historyjek podczas produkcji (222)
  • Używaj mapy do odnotowywania postępów (223)
  • Używaj prostych map podczas warsztatów historyjek (223)

17. Historyjki są jak asteroidy (227)

  • Składanie rozbitych kamieni (228)
  • Nie przesadzaj z mapowaniem (230)
  • Nie przejmuj się pominiętymi szczegółami (230)

18. Ucz się z wszystkiego, co tworzysz (233)

  • Przeglądy zespołowe (233)
  • Prowadź przeglądy z innymi członkami organizacji (236)
  • Wystarczy (237)
  • Ucz się od użytkowników (238)
  • Ucz się z wydań (239)
  • Terminowe uzyskiwanie wyników (239)
  • Wykorzystaj mapę do ocenienia gotowości wydania (240)

Czy to koniec? (243)

Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny”, kupili także:
<b>Agile Szybciej, łatwiej, dokładniej</b>, <font color="navy">Marek Krzemiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Agile Szybciej, łatwiej, dokładniej, Marek Krzemiński, Wydawnictwo HELION
<b>Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Michał Bartyzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone, Michał Bartyzel, Wydawnictwo HELION
<b>UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Michael Beasley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik, Michael Beasley, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek</b>, <font color="navy">Eric Ries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo HELION
<b>Zero to one</b>, <font color="navy">Peter Thiel, Blake Masters</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Zero to one, Peter Thiel, Blake Masters, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Kradnij jak artysta: Dziennik. Notatnik dla kreatywnych kleptomanów</b>, <font color="navy">Austin Kleon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Kradnij jak artysta: Dziennik. Notatnik dla kreatywnych kleptomanów, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami