Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce

Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce

39.00zł
31.20zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Outlook 2007 PL Zarządzanie czasem i informacjami, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

IT Product Manager. Pierwsze kroki, Dawid Pacholczyk, Wydawnictwo Helion
<b>Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia. Wydanie II</b>, <font color="navy">Artur Nowocień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia. Wydanie II, Artur Nowocień, Wydawnictwo Helion

Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego, Bartosz Targański, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Amazon Web Services w akcji. Wydanie II, Andreas Wittig, Michael Wittig, Wydawnictwo Helion

Inżynieria procesowa i aparatura przemysłu spożywczego Wydanie IV, Piotr P. Lewicki, Andrzej Lenart, Roman Kowalczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Świat matematyki i jej materialnych cieni, Józef Życiński, Wydawnictwo Copernicus Center Press

W poszukiwaniu światła, Corry DeLaan, Wydawnictwo Helion

Przygotowywanie konwencjonalnych obrabiarek skrawających do obróbki Kwalifikacja M.19.1 Podręcznik do nauki zawodów, Janusz Figurski, Stanisław Popis, Wydawnictwo WSiP

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami