Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Pakiet: Ekonomia dla bystrzaków Wydanie II + Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe? Przestań marnować pie, Sean Masaki Flynn/Gary Belsky, Thomas Gilovich, Wydawnictwo Onepress
<b>Ansible w praktyce. Automatyzacja konfiguracji i proste instalowanie systemów. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bas Meijer, Lorin Hochstein, René Moser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Ansible w praktyce. Automatyzacja konfiguracji i proste instalowanie systemów. Wydanie III, Bas Meijer, Lorin Hochstein, René Moser, Wydawnictwo Helion

Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2, Katarzyna Stąpor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lakiernictwo samochodowe, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Zaginione skarby faraonów, G.F.L STANGLMEIER, Wydawnictwo Amber

Akcjonariusz, Ryszard Czerniawski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

75 sposobów na statystykę Jak zmierzyć świat i wygrać z prawdopodobieństwem, Bruce Frey, Wydawnictwo Helion

Prawa ludzkiej natury, Robert Greene, Wydawnictwo Sensus

Kosmetyka Przewodnik po substancjach czynnych i pomocniczych, Erika Fink, Wydawnictwo MedPharm

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami