Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

67.00zł
56.95zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Web Analytics 2.0 Świadome rozwijanie witryn internetowych, Avinash Kaushik, Wydawnictwo Helion

Kali Linux. Testy penetracyjne i bezpieczeństwo sieci dla zaawansowanych. Wydanie II, Vijay Kumar Velu, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Roboty. Co każdy powinien wiedzieć</b>, <font color="navy">Phil Husbands</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Roboty. Co każdy powinien wiedzieć, Phil Husbands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Polsko-angielski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Kurs prawa jazdy kategorii B z płytą CD, Marek Tomaszewski, Michał Krasnodębski, Wydawnictwo RM

D'Artagnan + CD, Aleksander Dumas, Wydawnictwo Lissner Studio

Tworzenie zespołów i motywacja według Johna Adaira, Neil Thomas (red.), John Adair, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III, Steve Krug, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami