Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technologiczne magnolie Gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepsze

Technologiczne magnolie Gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepsze

59.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Programowanie w systemie UNIX dla zaawansowanych Wydanie trzecie zmienione i rozszerzone, Marc J. Rochkind, Wydawnictwo WNT

Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Septem

Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić, Warren Farrell, Wydawnictwo Onepress

Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań, Bartłomiej Zieliński, Wydawnictwo Helion

Współczesna margaryna Aspekty technologiczne i żywieniowe, Krzysztofa Krygier, Wydawnictwo WNT
<b>Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Antonio Melé</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV, Antonio Melé, Wydawnictwo Helion

Algebra macierzy liczbowych, Adam Marlewski, Wydawnictwo NAKOM

Machiny wojenne Zapomniana technika wojskowa, Robert M. Jurga, Wydawnictwo Vesper

Analiza numeryczna wybranych zagadnień dynamiki chaotycznej, Jan Awrejcewicz, Romuald Mosdorf, Wydawnictwo WNT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami