Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Wzorce projektowe Wydanie II, Gamma Erich, Helm Richard, Johnson Ralph, Vlissides John, Wydawnictwo WNT

Ekonofizyka Wprowadzenie, Rosario N. Mantegna, H.Eugene Stanley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik, Jobe Makar, Danny Patterson, Wydawnictwo Helion

Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona
<b>Programowanie w języku Rust. Wydajność i bezpieczeństwo. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jim Blandy, Jason Orendorff, Leonora F. S. Tindall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie w języku Rust. Wydajność i bezpieczeństwo. Wydanie II, Jim Blandy, Jason Orendorff, Leonora F. S. Tindall, Wydawnictwo Helion

Joomla! 2.5 Praktyczny kurs, Sławomir Pieszczek, Wydawnictwo Helion

Internet rzeczy, Adam Roman , Marcin Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Praktyczne uczenie nienadzorowane przy użyciu języka Python Jak budować użytkowe rozwiązania uczenia maszynowego na pods, Ankur A. Patel, Wydawnictwo Promise

Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu, Peter F. Drucker, Wydawnictwo MT Biznes

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami