Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2

Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2

50.40zł
42.84zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Mikrokontrolery ST7Lite w przykładach, Radosław Kwiecień, Wydawnictwo BTC

Druga pensja z sieci Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy, David Lindahl, Jonathan Rozek, Wydawnictwo Onepress

Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi z którymi pracujesz, Jarosław Kordziński, Wydawnictwo Onepress

Poliolefiny, Krystyna Czaja, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma, Seweryn Pietrucha, Wydawnictwo Onepress

Optoelektronika wiedzieć więcej, Kathryn Booth, Steven Hill, Wydawnictwo WKiŁ

Katalog cen jednostkowych robót i obiektów inwestycyjnych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Psychogeometria</b>, <font color="navy">Maria Montessori</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychogeometria, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sterowniki SIMATIC S7-1200 w praktyce inżynierskiej, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami