Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

39.00zł
31.59zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Planowanie i ocena rentowności przedsięwzięcia. Finanse z arkuszem kalkulacyjnym, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

Fitness i Wellness Kondycja, sprawność, zdrowie, Charles B. Corbin, Gregory J. Welk, William R. Corbin, Karen A. Welk, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Rachunkowość w przedsiębiorstwach rolniczych, Zofia Wyszkowska, Wydawnictwo Difin

Analiza Część 1 Elementy, Krzysztof Maurin, Wydawnictwo Naukowe PWN

C++ inżynieria programowania, Victor Shtern, Wydawnictwo Helion

Biopaliwo rzepakowe, Tadeusz Juliszewski, Tadeusz Zając, Wydawnictwo PWRiL

REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne, Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Wydawnictwo Onepress

Kwalifikacja E.14. Część 2. Tworzenie baz danych i administrowanie bazami. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo Helion

ABC użytkownika Microsoft Windows 7, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami